- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
ahanda bitti slaytım
http://www.youtube.com/watch?v=tGv8QbiornE
ızlemeyenlerın motosikletı olmasın ,olanlarınkınınde tekerı patlasın
http://www.youtube.com/watch?v=tGv8QbiornE
ızlemeyenlerın motosikletı olmasın ,olanlarınkınınde tekerı patlasın
Son düzenleme: