2007 -> Yeni yılınız kutlu olsun -> 2008

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Bir topic, nasıl mahvolur çok güzel gördük!..
Niye hiç kimse, sadece yeni yıl tebrik mesajı yazmıyor!..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yeni yılında taaa.. şaka tabi :p

sağlık ve huzur versınde gerısı bır sekılde gelır :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah cnm benım 18 yasına geldın saglıklı ve huzurlu bır sekılde iş bitti yanı öelmı? olm daha yenı baslıyorsun du bakalım bulursun elbet bı kız ark kendıne rahat ol hele :)


ben o senın yasından daha kucukken bakıyordum dıgerlerıne ama onlarda bakarlardı bu arada :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ah cnm benım 18 yasına geldın saglıklı ve huzurlu bır sekılde iş bitti yanı öelmı? olm daha yenı baslıyorsun du bakalım bulursun elbet bı kız ark kendıne rahat ol hele :)


ben o senın yasından daha kucukken bakıyordum dıgerlerıne ama onlarda bakarlardı bu arada :p

yaş oldu 18 yaşlandık be :) ben buldumda o benı bulmadı :) bu arada bulursun bı tane demıssın benım gıbı bırıne 1 tanecikmi layık görüosun bende buldum bunuom :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şşş oraları karıstırma sen 1 tanecık fln şimdi burda yazamıyorum aramızda gızlı ajanalr olabılır caktırma :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mısafır demek ajan demektır bunu sakın unutma :queen:

hadı ben kactım :cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yılbaşına 2 gün kaldı kimsenin sesi soluğu çıkmıyor...

Hadi bakıyım moda girin biraz:p

[YT]O2wavN_bNiU[/YT]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst