- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Bir topic, nasıl mahvolur çok güzel gördük!..
Niye hiç kimse, sadece yeni yıl tebrik mesajı yazmıyor!..
Niye hiç kimse, sadece yeni yıl tebrik mesajı yazmıyor!..
arkadaşlar yeni yılında taaa.. şaka tabi
sağlık ve huzur versınde gerısı bır sekılde gelır :rendeer:
Ya abı sen suz ya ortalıgı karıstırdın yıne ılhan abı ya![]()
herkez dışlıo benı sende dışla bende yeni yıla küçük emrahla gireriim :salut:
Küçük emrah da oldu abı ya sende ıyıcene tarıhı oldun...
bosver saglık ve huzuru, mutluluk istiyorum :salut: (acıların cocuu)
http://www.youtube.com/watch?v=tGv8QbiornE
mutluluğu nerelerde aramana bağlı doğru yerlerdemısın acaba guzel kardeşim?
ayrıca sağlık ve huzuru boşver demek olmamış
ah cnm benım 18 yasına geldın saglıklı ve huzurlu bır sekılde iş bitti yanı öelmı? olm daha yenı baslıyorsun du bakalım bulursun elbet bı kız ark kendıne rahat ol hele
ben o senın yasından daha kucukken bakıyordum dıgerlerıne ama onlarda bakarlardı bu arada![]()
şşş oraları karıstırma sen 1 tanecık fln şimdi burda yazamıyorum aramızda gızlı ajanalr olabılır caktırma :queen:
ibrahım abı zaten 5 tane yengemız var bırak dahada bulmasın![]()
ibrahım abı zaten 5 tane yengemız var bırak dahada bulmasın![]()