- Katılım
- 20 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,860
Arkadaşlar güç göreceli bir kavramdır. Şimdi ben de Ramzey 200 cc çok güçlü dersem bu da bana göre bir güç olmuş olur. Ama diğer motoru bilmediğim için de sözüm havada kalır. Kıyaslama yapabilmek için bence her ikisi de deneyerek sonra karar vermeli derim ben. Öncelikle cross motor 200 cc'den aşağı olmamalı. Çünkü hem arazi hem de düz yol performansında 150 cc ile 200 cc arasında dağlar kadar fark var (her ikisini de tecrübe etmiş yakın arkadaşlarımdan biliyorum). Markaya gelince Kanuni yedek parça ve servis açısından oldukça iyi diye biliyorum. Ama Ramzey de yakında (yazdan önce) işlerini yoluna koyup eski başarısını yakalayacağını tahmin ediyorum.
Japon konusuna gelince cross motorun çok temizini! bulur fiyatı da makul olursa ikinci eline bakabilirsin. Bu arada parça maliyetini ve bulunulabilirliğini de dikkate almalısın. Diğer türlü sıfır ve piyasada iyi bilinen/tanınan ve test edilmiş bir çinli cross, ne kadar iyi tanınmış bir marka olsa da durumunu çok iyi bilemeyeceğin bir ikinci el Japondan iyi derim ben. Selamlar.
Japon konusuna gelince cross motorun çok temizini! bulur fiyatı da makul olursa ikinci eline bakabilirsin. Bu arada parça maliyetini ve bulunulabilirliğini de dikkate almalısın. Diğer türlü sıfır ve piyasada iyi bilinen/tanınan ve test edilmiş bir çinli cross, ne kadar iyi tanınmış bir marka olsa da durumunu çok iyi bilemeyeceğin bir ikinci el Japondan iyi derim ben. Selamlar.