2005 mondialime gözüm gibi bakıyorum

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
teşekkür ederim emrah kardeş...

ümit arkadaş beni tam anlamıyla ifade etmişsiniz ,teşekkür ederim....

ne olursa olsun ben motorumun ve çin menşeli olasından memenunum....

çünkü be motor sevdalısıyım,ben keyfime bakarım
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
kusura bakmayın ama sizin yaptıgınız ayıptır..
imam arkadasimiz sadece el emegi gözü gibi baktıgı motoru nu tanitmak istemiş ..
buraya tahtadan plastikten motosiklet bile yapıp koymus olsa siz hala japon yok kalite dersiniz..
herkes biliyo japonun kalite oldugunu. ama burda payulaşılan bu degil siz bunu anlamak istemiyosunuz...

Ayıp yapanın kim olduğunu söylesenizde söz hakkı ona göre doğsa!

Yok bana diyorsanız; burası forum. Yazılanlara yorum yapılmak üzere kurulmuş bir ortam burası. "Çin malı japon malı kadar kaliteli değil." sözünden alınacaksanız ya okumayacaksınız ya da insanlara ithamda bulunmayacaksınız. Zira buna hakkınız yok.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
scooterist ne içiyorsa bana da getirin :)

Şaka bir yana bakılan her motor diri kalacağı zaten su götürmez gerçek. Bu bence paylaşılacak birşey değil ki? Böyle bir paylaşıma ben anlam veremedim. Çinli motorlar kötü değiller sadece kalitesizler. 90 lı yılların japon motorlarının sağlamlığına hiç biri yaklaşamadı henüz. İnşallah yakın zamanda yaklaşırlar ama o zaman da bu çin mallarını alacak para bulamayacağız. Zira 3-5 tane örnek çıktı şu ara biraz kaliteli olup da fiyatını 7-8 bin TL gibi rakamlara çekenler. Onlar da avuçlarını yalayıp yakın zamanda ya fiyat kıracak ya da MARKAların altında ezilecekler ne yazık ki.

Ben de 94 model xt me iyi bakıyorum elimden geldiğince. Ustalara yaptırmaya çalışsam! belki 4.000 tl para sayacaktım yaptığım bakımlar için, kaldı ki hiç bir usta uğraşmak istemeyecekti. 1.500 lira civarı masrafımı kendim yaptım gönül rahatlığı ile biniyorum.
scooterist ın kafasını ne bu kadar güzel yapmış bende cok merak ettim harbi :)
ya bendede bi xt var hatta forumda başlık bile actım dı söktük konple topluyorum diye ama bi ustadan yardım aldım kafasızım işte toplarken krankı cekicle falan cakmıstı yerine sokamayınca rulmanlarını dagıtmış bi ton masraf cıktı. motorun herşeyini sıfır aldım ya bi rulman yüzünden tekrar söküyoruz ara conta 90 tl di simdi bi 90 tl gene vercem 750 falan gitti sadece işcilik sendede aynı motor var halimden anlarsın :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler bırakın bu çin japon işlerini insanlar ne kullanıyorsa umarım mutludur keyif alıyorsa sorun yok demektir...
ben bu gün bi mondial dirift gördüm çalışması gayet sessiz sakin ve titreşimsiz di gerçekten mondial sevmeyen bi insan olarak beğendim güzel motor ithal etmişler o paraya alınacak bi motor hele 2 elleri bedeva dan biraz pahalı:cat:
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Ayıp yapanın kim olduğunu söylesenizde söz hakkı ona göre doğsa!

Yok bana diyorsanız; burası forum. Yazılanlara yorum yapılmak üzere kurulmuş bir ortam burası. "Çin malı japon malı kadar kaliteli değil." sözünden alınacaksanız ya okumayacaksınız ya da insanlara ithamda bulunmayacaksınız. Zira buna hakkınız yok.
ozaman forumun açılan topigin balıgını açıklamasını iyi okuyarak yorum yapın erro..
ben orda kaliteden bahsedildigini görmüyorum..
evet burası forum yazılara göre yorum yapılmalı..açılan konu kalite olsaydı ozaman istediginizi yazar kimsenin çıtı çıkmazdı ..
konu baslıgı yazılıyken sizinde konuyu baska yere çekmenize hakkınız yok ....
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
burda anlatılmak istene farklı tartışılan mevzu farklı, adam 7 yıllık motorun nekadar temiz ve bakımlı olduğunu söylemek istiyo bazı arkadaşlarda olayı farklı yere çekiyo.
bu forumda çin, japon, italyan hint malı vs ayrımı yapılmaz elbette maksat motosiklet kullananları sevenleri biraraya getirmek.
hocam, hemşerim motorun çok temiz duruyo iyi bakmışsın, maşallah. kazasız sürüşler
bende çinli kullanıp tövbe ettim. paramda olduğu için çinli almadım. parası olsa hoca da almazdı. tartışmayın artık
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
saçmalayan sensiz biraz seviyel ol..
ben teknik yetersizlikten meydana gelen kazaları kastediyorum ..sen yine anlıya bildini anladın..
Japonun hiç motoru şişmiyo mu ? Yamaha BWS ile 60 km hızla giderken motor şişip zınk diye durmasaydı inanacam japon mallarıyla teknik yetersizlikten hiç kaza olmadığına, arkamda bi kamyon olsa altına girmiştim şişmiş motorun o motor freniyle.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
tabiki benimde hayalimde ,binmek istediğim kaliteli bi motor var . . .
bi hyosung gt 250 r neden olmasın . . .
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hocam bi ara bi tepkimi almıştın hatırlarsan. 50 lıraya 150 cc olayı. Hayo alma, alabilirsen cbr 250 r al. Daha yakışıklı. Hayo danda daha kaliteli. O hayo yu kullancam diye kambur olursun valla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:40 ----------

yanlız bu tepki değil, öneriydi.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
eleştiri hakarete dönüşmedikçe tabiii . . .
biliyorum daha kaliteli ama çift silindiirli bir motora binmek istiyorum ,v2 motor sesi bile bi değişik oluyor ya . . .

---------- Post added at 09:47 ---------- Previous post was at 09:36 ----------

ama şimdilik mondi bana yetiyor . . .
seviyorum motorumu . . .
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
ozaman forumun açılan topigin balıgını açıklamasını iyi okuyarak yorum yapın erro..
ben orda kaliteden bahsedildigini görmüyorum..
evet burası forum yazılara göre yorum yapılmalı..açılan konu kalite olsaydı ozaman istediginizi yazar kimsenin çıtı çıkmazdı ..
konu baslıgı yazılıyken sizinde konuyu baska yere çekmenize hakkınız yok ....

ÜMMMİİTTT; konuyu ben mi başka yere çekmişim yoksa arkadaşın topiğine ilk mesajı atan motodriftt (aynı zamanda çin malı sahibi) mi çekmiş. Yazılanları okumayı bilmiyorsanız benim yapabileceğim birşey yok, ilkokula tekrar gidin.

sakinseytan; valla ben makinenin motorunu çuvalla teslim aldığım için iyi bilirim :) Benden önceki sahibi yağsız sürekli teker yapınca neler olur bilirsin. Sorunu ingiltereden motor getirterek çözmüştük :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
illaki çift silindir, güzel ses dersen suzuki inzuma gelecek. Ona hasta olabilirsin mesela.
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
ÜMMMİİTTT; konuyu ben mi başka yere çekmişim yoksa arkadaşın topiğine ilk mesajı atan motodriftt (aynı zamanda çin malı sahibi) mi çekmiş. Yazılanları okumayı bilmiyorsanız benim yapabileceğim birşey yok, ilkokula tekrar gidin.

sakinseytan; valla ben makinenin motorunu çuvalla teslim aldığım için iyi bilirim :) Benden önceki sahibi yağsız sürekli teker yapınca neler olur bilirsin. Sorunu ingiltereden motor getirterek çözmüştük :)
arkadaşım sürekli her konuda bi çin muhabbeti çıkıyor bakın şimdi benmi suçlu oldum ben sadece arkadaşımızı uyardım sizin gibi parazitler moralini bozmasın diye:) THE İMAM arkadaşım sen takma böyle kişileri yolda çıksınlar bi yamaha veya hondanın 125 veya 150 ufak ccleriyle karşımıza :) gösterelim çinlinin gücünü:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

illaki çift silindir, güzel ses dersen suzuki inzuma gelecek. Ona hasta olabilirsin mesela.
güzel motor üretti gerçektende ama ynede para biriktiriyorum gt250r için daha çekici geliyor bana
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
motodrift terbiyeni takın o parazit lafını yedirtirim sana!

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:32 ----------

Ayrıca hani ben (biz) japon iyi çin kötü diyoruz ya siz de yok çinli iyi diyorsunuz ya !

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/102464-snapyymin-buyuk-degisimi.html

Al sana çinli daha 5000 km deki motosiklet sahibinden cevap olsun bu. Motorun ellenmedik yeri kalmamış MECBURİYETTEN! Dua edin garanti diye bişi var. O da olmasa görürdüm ben...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
biz çinli iyidir ,çok kalitelidir demiyoruz ki arkadaşım,tabiki japon bir başka ama . . .
bizim bindiğimiz motor çin malıda olsa sonuçta motor yani . . .
beni üzmeden zevk almamı sağlıyorsa ,parçasıda bulunabiliyorsa ne farkeder ne malı olduğu. . .
hem istisnalar kaideyi bozmazki . . .

maddi durumunu veya parça fiyatlarını veya yeni motora başlayan birini düşünürse çok iyi bir altarnatif ....

---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

teşekkür ederim . . .
ben motorumdan memnunsam benim moralim bozulmazki . . .

bu motoru satip yine çin malı olan 125mh drift'i daha sonrada hoyoya geçiş yapacağım inşaallah . ..

---------- Post added at 17:19 ---------- Previous post was at 16:43 ----------

ALLAHA EMANET OLUN . . .
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Motoruna iyi bakmışsın eline sağlık ufak tefek modifiye de yakışmış. Apaçi motoru gibi durmuyor uyum sağlamış bütün parçaların. Birde drift tavsiyem değildir mcx al daha sağlam ve performansı iyi.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
doğru ama ben görünüşü biraz daha sportif olduğu için drift alacağım ve modifiye sevdiğim içinde mc-c silindir karbüratör ve 17 inç kanuni phantom arka jant lastiği takmayı planlıyorum inşaallah.....
evlendiketn sonra sonra tabi :)
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
motodrift terbiyeni takın o parazit lafını yedirtirim sana!

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:32 ----------

Ayrıca hani ben (biz) japon iyi çin kötü diyoruz ya siz de yok çinli iyi diyorsunuz ya !

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/102464-snapyymin-buyuk-degisimi.html

Al sana çinli daha 5000 km deki motosiklet sahibinden cevap olsun bu. Motorun ellenmedik yeri kalmamış MECBURİYETTEN! Dua edin garanti diye bişi var. O da olmasa görürdüm ben...
kardeş kendini parçalama boşuna ya kaç kere bi çinliye bindin:) bak çin malı çok mükemmel demiyorum anlamak istemiyorsun yamaha honda tabiki kaliteli ama bak çinliye temiz bakarsan çinlide saglam diyorum ANLADINMI?:) şimdiye kadar jawa hariç hep çinliye bindim motosiklet tecrübemde 50000 km kadar falan fazlası war eksigi yok ama hiç bizamanda başıma büyük problem açmadı çinli dostlarım:) ve hala günde 300km yol yapıyorum paketçiyim lokantada motoru yıpratanda binicisidir adamlar alıyor çinliyi ucuz kolay ulaşıyor kötü kullanıyor bozulması normal

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

doğru ama ben görünüşü biraz daha sportif olduğu için drift alacağım ve modifiye sevdiğim içinde mc-c silindir karbüratör ve 17 inç kanuni phantom arka jant lastiği takmayı planlıyorum inşaallah.....
evlendiketn sonra sonra tabi :)
mh drift hiç almadım ama alan arkadaşlarım serii ve saglam diyor yani güzel makineye benziyor ya zaten artık dandik witesli araç kalmadı çinlide olsa artık kaliteye yöneldiler ama çinli scooterlar için aynı şeyi söyleyemiyecem
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
[/COLOR] mh drift hiç almadım ama alan arkadaşlarım serii ve saglam diyor yani güzel makineye benziyor ya zaten artık dandik witesli araç kalmadı çinlide olsa artık kaliteye yöneldiler ama çinli scooterlar için aynı şeyi söyleyemiyecem

sana benim 15.500deki mondial 150 zcmi gösterseydim öyle demezdin... bu gece son kez bindim yarın 1250 tlye satacağım tabi adam beğenip alırsa. beğenmemesine imkan yok; michelin lastik, iridyum buji, tam bakımlı, çift kaliperli çift diskli metal fren hortumlu(metalurji mühendisi değilim çelik mi başka malzeme mi bilmiyorum ama metal) fren sistemi. 50 km hızla giderken bir cliodan 2 metre daha ileride durabiliyor. yaklaşık 6.5 metre. resmen yere çivileniyor... osram h4 lamba, xenonu aratmıyor. şu motoru 1250ye veriyorum diye içim yanıyor... vallahi içim yanıyor. çok el emeğim var üstünde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst