kusura bakmayın ama sizin yaptıgınız ayıptır..
imam arkadasimiz sadece el emegi gözü gibi baktıgı motoru nu tanitmak istemiş ..
buraya tahtadan plastikten motosiklet bile yapıp koymus olsa siz hala japon yok kalite dersiniz..
herkes biliyo japonun kalite oldugunu. ama burda payulaşılan bu degil siz bunu anlamak istemiyosunuz...
scooterist ın kafasını ne bu kadar güzel yapmış bende cok merak ettim harbiscooterist ne içiyorsa bana da getirin
Şaka bir yana bakılan her motor diri kalacağı zaten su götürmez gerçek. Bu bence paylaşılacak birşey değil ki? Böyle bir paylaşıma ben anlam veremedim. Çinli motorlar kötü değiller sadece kalitesizler. 90 lı yılların japon motorlarının sağlamlığına hiç biri yaklaşamadı henüz. İnşallah yakın zamanda yaklaşırlar ama o zaman da bu çin mallarını alacak para bulamayacağız. Zira 3-5 tane örnek çıktı şu ara biraz kaliteli olup da fiyatını 7-8 bin TL gibi rakamlara çekenler. Onlar da avuçlarını yalayıp yakın zamanda ya fiyat kıracak ya da MARKAların altında ezilecekler ne yazık ki.
Ben de 94 model xt me iyi bakıyorum elimden geldiğince. Ustalara yaptırmaya çalışsam! belki 4.000 tl para sayacaktım yaptığım bakımlar için, kaldı ki hiç bir usta uğraşmak istemeyecekti. 1.500 lira civarı masrafımı kendim yaptım gönül rahatlığı ile biniyorum.
ozaman forumun açılan topigin balıgını açıklamasını iyi okuyarak yorum yapın erro..Ayıp yapanın kim olduğunu söylesenizde söz hakkı ona göre doğsa!
Yok bana diyorsanız; burası forum. Yazılanlara yorum yapılmak üzere kurulmuş bir ortam burası. "Çin malı japon malı kadar kaliteli değil." sözünden alınacaksanız ya okumayacaksınız ya da insanlara ithamda bulunmayacaksınız. Zira buna hakkınız yok.
Japonun hiç motoru şişmiyo mu ? Yamaha BWS ile 60 km hızla giderken motor şişip zınk diye durmasaydı inanacam japon mallarıyla teknik yetersizlikten hiç kaza olmadığına, arkamda bi kamyon olsa altına girmiştim şişmiş motorun o motor freniyle.saçmalayan sensiz biraz seviyel ol..
ben teknik yetersizlikten meydana gelen kazaları kastediyorum ..sen yine anlıya bildini anladın..
ozaman forumun açılan topigin balıgını açıklamasını iyi okuyarak yorum yapın erro..
ben orda kaliteden bahsedildigini görmüyorum..
evet burası forum yazılara göre yorum yapılmalı..açılan konu kalite olsaydı ozaman istediginizi yazar kimsenin çıtı çıkmazdı ..
konu baslıgı yazılıyken sizinde konuyu baska yere çekmenize hakkınız yok ....
arkadaşım sürekli her konuda bi çin muhabbeti çıkıyor bakın şimdi benmi suçlu oldum ben sadece arkadaşımızı uyardım sizin gibi parazitler moralini bozmasın diyeÜMMMİİTTT; konuyu ben mi başka yere çekmişim yoksa arkadaşın topiğine ilk mesajı atan motodriftt (aynı zamanda çin malı sahibi) mi çekmiş. Yazılanları okumayı bilmiyorsanız benim yapabileceğim birşey yok, ilkokula tekrar gidin.
sakinseytan; valla ben makinenin motorunu çuvalla teslim aldığım için iyi bilirimBenden önceki sahibi yağsız sürekli teker yapınca neler olur bilirsin. Sorunu ingiltereden motor getirterek çözmüştük
![]()
güzel motor üretti gerçektende ama ynede para biriktiriyorum gt250r için daha çekici geliyor banaillaki çift silindir, güzel ses dersen suzuki inzuma gelecek. Ona hasta olabilirsin mesela.
kardeş kendini parçalama boşuna ya kaç kere bi çinliye bindinmotodrift terbiyeni takın o parazit lafını yedirtirim sana!
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:32 ----------
Ayrıca hani ben (biz) japon iyi çin kötü diyoruz ya siz de yok çinli iyi diyorsunuz ya !
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/102464-snapyymin-buyuk-degisimi.html
Al sana çinli daha 5000 km deki motosiklet sahibinden cevap olsun bu. Motorun ellenmedik yeri kalmamış MECBURİYETTEN! Dua edin garanti diye bişi var. O da olmasa görürdüm ben...
mh drift hiç almadım ama alan arkadaşlarım serii ve saglam diyor yani güzel makineye benziyor ya zaten artık dandik witesli araç kalmadı çinlide olsa artık kaliteye yöneldiler ama çinli scooterlar için aynı şeyi söyleyemiyecemdoğru ama ben görünüşü biraz daha sportif olduğu için drift alacağım ve modifiye sevdiğim içinde mc-c silindir karbüratör ve 17 inç kanuni phantom arka jant lastiği takmayı planlıyorum inşaallah.....
evlendiketn sonra sonra tabi![]()
[/COLOR] mh drift hiç almadım ama alan arkadaşlarım serii ve saglam diyor yani güzel makineye benziyor ya zaten artık dandik witesli araç kalmadı çinlide olsa artık kaliteye yöneldiler ama çinli scooterlar için aynı şeyi söyleyemiyecem