20 DK.önce önümde 600RR kaza geçirdi

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Umalım ciddi bir problemi olmasın. Künt karın travmaları ilk başta fazla bir sorun yokmuş gibi görünebilir. Ama daha sonradan ciddi problemlerin olduğu anlaşılır. İnşallah çocukta birşey yoktur.

Ehliyeti de yokmuş öyle mi?

aYE doğru söylüyor. Bu işi iyi bilmeyenler binmesin kışın motora. Yaz kış binebiliyorsam motora, hava ve yol şartlarına adapte olabildiğim içindir. Bu iş bilgi ve akıl işidir.

Bu topik, geçenlerde rüyalarını süsleyen kırmızı 600RR'ına ulaşan arkadaşın (Ferdi Tayfur galiba) umarım dikkatini çeker.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Zor bir viraj,,, Öncesinde gerekli frenajı yapmayınca kim olursa olsun zorlanır o virajda....

Arkadaşa acil şifalar diliyorum, umarım bir an önce sağlığına kavuşur...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kesinlikle haklısın:cat:

Bu aleti kullanıyorsan böyle hatalar yapmayacaksın.

Kendine güvenmek viraja 180'le girmek değil, 180'le girdiğin virajda frenlere asılmayacağına(motoru dikleyip frene asılıp tekrar yatırmak gibi teknikler hariç ki en sağdaysan bunu zaten yapamazsın) güvenmek olmalı.

(Bu arada o virajı çok iyi biliyorum, orda paniklemek için 160-180 arası dalmış olmak lazım, eğer önüne birşey fırlamadıysa.)

Heleki bunu bu havada yapmak...

Neyseki ciddi bir yaralanmasıda yokmuş, en azından güzel tecrübe edindi.

Bu arada başlığı ilk gördüğümde eyvah bizim ferdi tayfur dedim ama değilmiş diye çok sevindim.

Halbuki ikisinide yüz yüze görmedim, bizim ferdi tayfur olmayınca sevinmem forumun bir şekilde bizleri birbirine bağladığını da gösteriyor.


bende sana katılıyorum dogru teknik dikleyip fren yapıp tekrar yatmak ama dostum biçok kişinin bilmediği şeyler bunlar ve en büyük yanlış sadece fren yapmak değil viraj içinde gaz vermek veya aniden gaz kesmek bu daha tehlikeli bizzat kendim düşme pahasına deneyip düşmüşümdür bunun için:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçende bir arkadaş temiz asfaltta kafadan kaydırmış motoru çok az bir hızda.Şükür ki ayağını atmışta düşmekten kurtulmuş.(kış girdi gireli binmiyor şimdi)

Aman arkadaşlar dikkat edin. aYe'nin dediği gibi lastikler olduğundan daha zayıf bu soğukta. (aslında kış için vakumlu lastik takılması lazım!)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Ehliyeti de yokmuş öyle mi?

aYE doğru söylüyor. Bu işi iyi bilmeyenler binmesin kışın motora. Yaz kış binebiliyorsam motora, hava ve yol şartlarına adapte olabildiğim içindir. Bu iş bilgi ve akıl işidir.

tebrikler. dogru tabi.. ben de altını cizim dedim :cat:


(ok tuğper, duzeltmeni gordum.)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Allah yardım etsın ve acıl sıfalar versın ... Tuğper sanada helal olsun ınıp yardım ettıgın ıcın :)..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
allahııım. nolcak böyle yaa:pale: kardeşimizin aklına viraj içinde fren yapamayacağı gelemedimiki o anda ?

o coupe arabayı ben taaaaa.......:pr:
acil şifalar diliyorum. allah gani gani tardımcısı olsun. inşallah tez zamanda iyileşir...

allahım sen bu arkadaşımıza yardım et nolursun...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
acaba zıyaretıne gtsekmı ? morel olur ? bu durumları ıı bılırım 3 kere gecırmıs bırı olarak :( cok ıı morel oluo

haklısın. ziyaret iyi olur hem moral olur hem de tanışmış oluruz. kazayı gören arkadaş bu ziyaret işini organize edebilirse arkadaşı ziyaret edelim. hastanede ya da evinde de olsa ziyaret iyi olur. empatik olmak lazım. :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
geçmiş olsun, tuğper gibi benimde bu tip olaylarla karşılaştığımda sanki başımdan aşşağıya kaynar sular döküyorlar ve elim kolum bağlanıyor sanki :pale: arkadaşa Allah şifa versin..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
helal kardeşime motorcu dediğin bu işte herzaman her yerde bu arda geçmiş olsun çok çok
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
haklısın. ziyaret iyi olur hem moral olur hem de tanışmış oluruz. kazayı gören arkadaş bu ziyaret işini organize edebilirse arkadaşı ziyaret edelim. hastanede ya da evinde de olsa ziyaret iyi olur. empatik olmak lazım. :cat:

çok iyi olur bir ziyaret fakat ne telefonunu alabildim nede ismini öğrendim o tür şeyleri soramadım fakat keşke alsaydım hal hatır sorardım,gidebilecek olan arkadaşlar arkadaş göztepe eğitim araştırmaya kaldırıldı.

inanamıyorum hala o hızda 50-65 felan böyle bir kaza durumu iyidir umarım...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Daha dün ferrari_tayfurisimli arkadaşımızın şu başlığına http://www.motosiklet.net/forum/mot...honda-600rr-aldim-darisi-tum-dileyenlere.html
cevap yazıp kendisine (tamamen iyi niyetimden) duygularıyla hareket ettiğini,ama motorculuğun üst seviyede akıl ve dikkat gerktirdiğini anlatmaya çalıştık.
Başlığı görünce bir an içime sızı çöktü (evlat sahibi olanlar tarifimi anlayacaktır)
Yahu yaşamımız 1 tane,yedek parçası neredeyse yok,servisten çıksanızda yarım insan kalıyorsunuz

1 Hafta önce de tam şu konuyu tartışmıştık (aslında Prometheus muhalaefet etmese,ne tartışılacaktı ne de o kadar irdelenecekti,sağol tşk filan geçiştirilecekti).http://www.motosiklet.net/forum/puf-noktalari/39716-fotograflarla-surus-incelikleri.html
Bu isimsiz arkadaşın durumuyla nasıl da örtüşüyor.Tam derslik konular ne olur kaçırmayın arkadaşlar.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
arkadaşın durumuna üzüldüm.Cumartesi araştırmaya çalışırım.Sorarız ama kalabalık bir hastane.İnşallah buluruz.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
çok iyi olur bir ziyaret fakat ne telefonunu alabildim nede ismini öğrendim o tür şeyleri soramadım fakat keşke alsaydım hal hatır sorardım,gidebilecek olan arkadaşlar arkadaş göztepe eğitim araştırmaya kaldırıldı.

inanamıyorum hala o hızda 50-65 felan böyle bir kaza durumu iyidir umarım...

Bunu şimdi farkettim, hızının bu olduğuna emin misin?

Bu süratte o virajda patlamak için ya hepi topu 100km tecrübe yada özel yetenek felan gerektirir.:silent:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bir yakınımız için gece 12 civarı ssk acile gittim,

sanırım bu kazayı yapan arkadaştı 00:30 civarı göğüs kısmı bandajlı olarak ambulansa kondu bilinci açıktı,yanındaki arkadaşlarının elindeki ayakkabılardan motorcu olduğunu anladım,

ufak tefek kumral bir arkadaştı,durumu iyi gibiydi sanırım acilden taburcu oluyordu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst