- Katılım
- 31 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,618
Umalım ciddi bir problemi olmasın. Künt karın travmaları ilk başta fazla bir sorun yokmuş gibi görünebilir. Ama daha sonradan ciddi problemlerin olduğu anlaşılır. İnşallah çocukta birşey yoktur.
Ehliyeti de yokmuş öyle mi?
aYE doğru söylüyor. Bu işi iyi bilmeyenler binmesin kışın motora. Yaz kış binebiliyorsam motora, hava ve yol şartlarına adapte olabildiğim içindir. Bu iş bilgi ve akıl işidir.
Bu topik, geçenlerde rüyalarını süsleyen kırmızı 600RR'ına ulaşan arkadaşın (Ferdi Tayfur galiba) umarım dikkatini çeker.
Ehliyeti de yokmuş öyle mi?
aYE doğru söylüyor. Bu işi iyi bilmeyenler binmesin kışın motora. Yaz kış binebiliyorsam motora, hava ve yol şartlarına adapte olabildiğim içindir. Bu iş bilgi ve akıl işidir.
Bu topik, geçenlerde rüyalarını süsleyen kırmızı 600RR'ına ulaşan arkadaşın (Ferdi Tayfur galiba) umarım dikkatini çeker.