20 DK.önce önümde 600RR kaza geçirdi

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yanlış yorumlamışız. Anladım şimdi;düşük hızlarda gerçekleşecek bir olay değil yani...

Bende "motoru zaptedemedi" tarzı okuyunca ön teker kontrolden çıktı gibi algladım.

Az üstte konuştuk bunu.. Düşük hızda yaşadım ben bunu.. Tank slapper olduğu da teyit edildi.. Yani sadece teker havaya kalkınca, indiğinde ve sadece yüksek hızlarda olan bi durum deilmiş..

Bu arada düşük hızdan kastınız ne :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bir yakınımız için gece 12 civarı ssk acile gittim,

sanırım bu kazayı yapan arkadaştı 00:30 civarı göğüs kısmı bandajlı olarak ambulansa kondu bilinci açıktı,yanındaki arkadaşlarının elindeki ayakkabılardan motorcu olduğunu anladım,

ufak tefek kumral bir arkadaştı,durumu iyi gibiydi sanırım acilden taburcu oluyordu

ben arkadaşı hastaneden taburcu olurken görmüştüm iyiydi:cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben arkadaşı hastaneden taburcu olurken görmüştüm iyiydi:cat:

kendisine geçmiş olsun, durup yardım eden arkadaşı da tebrik ediyorum :cat:

arkadaşlar sürati düşük diye tanımladığınız saatte 60 km hızlarda yapılan crash testlerde otomobillerin ( biliyorsunuz genelde metal :p ) ne hale geldiğini internetten aratıp izleyebilirsiniz. arkadaş otomobil gibi katlanıp dağılmadığı için çok şanslı

videoları car crash test , dummy falan diye aratınca çıkması lazım
sürat yapmaya cesaret etmeyi zorlaştırır en azından :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst