Yanlış yorumlamışız. Anladım şimdi;düşük hızlarda gerçekleşecek bir olay değil yani...
Bende "motoru zaptedemedi" tarzı okuyunca ön teker kontrolden çıktı gibi algladım.
Düşük hızda yaşadım ben bunu..
bir yakınımız için gece 12 civarı ssk acile gittim,
sanırım bu kazayı yapan arkadaştı 00:30 civarı göğüs kısmı bandajlı olarak ambulansa kondu bilinci açıktı,yanındaki arkadaşlarının elindeki ayakkabılardan motorcu olduğunu anladım,
ufak tefek kumral bir arkadaştı,durumu iyi gibiydi sanırım acilden taburcu oluyordu
Sus sen edepsisSenin yaşaman normal pınar![]()
Oh oh maşallah sevindimben arkadaşı hastaneden taburcu olurken görmüştüm iyiydi:cat:
ben arkadaşı hastaneden taburcu olurken görmüştüm iyiydi:cat: