2.el ilanlarındaki ilginç Başlıklar

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
bazı insanlar yalan ilan veriyorlarmış, millet arasın, arandıkça da kontor kazanmak için :)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Telefonun sahibi çok acı çekmiş olmalı:mrgreen:

Şaka bir yana can sıkıntısından yazmış bu ilanı...yoksa kimse uğraşmaz bu kadar maddeyle:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aklınca şakalıyor işte :p

Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)

cakalaz, D.Pedrosa, trashthepain, redrose, GKN, nirengi74, HeadbaNgeR, kumita45, kenya, kuyucadısı, 2move
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
okuyamadım...
amma yazmış yahu alacagı varsada alamaz insan sırf okumamak için :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
msj atalım buna

-slm arkadaşım, bende de pili bir türlü şarj etmeyen, 3 msj la mesaj kutusu dolan, kafasına göre ekran ışıkşarını yakıp söndürüp selektör atan hafiften kazalı, kapaktan boyalı tüm bunlara rağmen bayandan bi nokia sirocco var, düşünürsen takasa girerim:p

:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok güzel ya valla gecenin bu saaatinde gülmekten yarıldım

inşallah satılır ne diyim:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
elemanı aradım vazgeçmiş satmaktan :p

adam dioki 4 gün oldu ilan vereli birker arayan olmadı ne hikmetse 5 dakika içinde 10 kişi aradı bende anlamadım diyo :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İlandaki ürün için fiyat olarak 15YTL yazılmış..:cyclopsan

Bu ürünü bizim burada da satıyorlar..:)
Ve 1YTL'ye almayanı dövüyorlar..:p
Yani fiyatı 1YTL.:silent:.Aradaki uçuk fiyata bak be...:cyclopsan

http://www.sahibinden.com/sihirli_t...den_sok_fiyatWQQaXQQ3865836WQQpXQQdisplayitem

.
3865836_538333_yh7e119.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst