2.el ilanlarındaki ilginç Başlıklar

Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
adam bir de motorun önüne beyaz prens yazdırmış ayrıca 100 KH 3. viteste 115 basıyormuş ve yarışlar için dizayn edilmiş, haydi hayırlısı diyelim :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Madem motorun üzerine kıro kıro şeyler yazacak bari imla kılavuzuna baksın; "benimle DEYİL, egzozumla yarış" Yarış için dizayn edilmişte hangi yarışlar için...3.viteste 115 görüyor gerisini düşünemiyorum gerçektende onu kullanan için.Amortisörler yokken 3.viteste 115le viraja girdiğinde ne yapar bu adam?İstanbulda olsa adamı arar motoru test etmek ve birazda eğlenmek için buluşurdum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benzin deposunda yani sadece diğer yerleri süpermiş......
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hiç güleceğim yoktu bide 5500 ytl :mrgreen::mrgreen:

Ne yapmaya çalışmışlar acaba
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
wayy güzel bi REYZİNG'miş ama:D

ZX-6R ile takas peşindedir garanti

http://www.sahibinden.com/bakire_gibi_tertemiz_WQQaXQQ7068927WQQpXQQdisplayitem



oooo bakımları dünyaca ünlü motor ustası ömer pehlivanoğlu tarafından

yapılmışş :)) bu fiyatı arttırır tabii... ömer usta bizim motorların da bakımını

yapp

motor gücü 200 cc den 450 c çıkarılmış ve benım yakısıklının ikiz kardeşi ne hale gelmiş egsozlar falan ve en güzel yanı fiyat




http://www.sahibinden.com/mukemmel_motorWQQaXQQ10322438WQQpXQQdisplayitem&keyword=caracal


resimde göründüğü gibi demiş...resimde göründüğü gibiyse fiyatıı aşşa çek epey bi aşşa :) bi de motor gücü 450 ye çıkarılmış hacmi değil :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst