kazası yok komple boyalı peki neden ?
bir taksi 10.000 ytl ye cıkarmı ?
Neden motor ilanlarında motorun üstünde artist gibi poz verilir (kankaa çek la belki kız düşürürük)

bu yeni başlayan kenan sofuoğlumu

adam 17 yaşında yeni başlıcak belki yamaha ilemi ucucak alana kask eldiven kefen mezar hediyesi wermesi lazm
yeni başlayanlara laf sokmak gibi bişi olmus o
Kız mıknatısı nedir abi Hyosungla giderken kızlarmı yapışıo
Honda CBR 600 ü köpüklü koymanın anlamı nedir

kadınmı bu
motorun grenajları kırık, amortisörler patlak, lastikler kelek, yol tutuş hiç yok, 1 lt benzini 5 km de bitiriyor. 22 lt depoyla evden bakkala ancak gidersin bakkaldan benzin alman lazım. hız olarak 50km yi geçmez en azından radara girmezsin. selesi ve farı kırık xenon denen fardan hiç yok saten kendi farıda yok. debriyaj balatası fren balataları bitik, bakım hiç yapılmamış anlaşıldığı üzere, digital ekranı bozuk, kmc zincir ve ön arka dişli takımına acil ihtiyacı var, parası olan alsın. yoksa adamın ocağını batırır. benden sölemesi. bu kadarda açık olunmazki kardeşim.






abi adam satmamak için herşeyi yapmış

harbi bu kadar açık olunmaz sayfanın açıp kapanma süresi 1 sndir en fazla
