2.el ilanlarındaki ilginç Başlıklar

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
115

kazası yok komple boyalı peki neden ? :D
bir taksi 10.000 ytl ye cıkarmı ?
Neden motor ilanlarında motorun üstünde artist gibi poz verilir (kankaa çek la belki kız düşürürük)


:D bu yeni başlayan kenan sofuoğlumu :D adam 17 yaşında yeni başlıcak belki yamaha ilemi ucucak alana kask eldiven kefen mezar hediyesi wermesi lazm:D

yeni başlayanlara laf sokmak gibi bişi olmus o :D

Kız mıknatısı nedir abi Hyosungla giderken kızlarmı yapışıo :D
Honda CBR 600 ü köpüklü koymanın anlamı nedir :D kadınmı bu :D


motorun grenajları kırık, amortisörler patlak, lastikler kelek, yol tutuş hiç yok, 1 lt benzini 5 km de bitiriyor. 22 lt depoyla evden bakkala ancak gidersin bakkaldan benzin alman lazım. hız olarak 50km yi geçmez en azından radara girmezsin. selesi ve farı kırık xenon denen fardan hiç yok saten kendi farıda yok. debriyaj balatası fren balataları bitik, bakım hiç yapılmamış anlaşıldığı üzere, digital ekranı bozuk, kmc zincir ve ön arka dişli takımına acil ihtiyacı var, parası olan alsın. yoksa adamın ocağını batırır. benden sölemesi. bu kadarda açık olunmazki kardeşim.

:D:D:D:D:D:D abi adam satmamak için herşeyi yapmış :D harbi bu kadar açık olunmaz sayfanın açıp kapanma süresi 1 sndir en fazla :D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
46
çok komik ilanlar varya gerçekten enteresan,motorun sıfırı 3000tl adam 3600 tl pazarlıksız yazmış koptum:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst