19 Kasım'da ESKİHİSAR'da Rakı-Balıktayız (resim ekledim)

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
yok ya oyle diiil. demin gelcem dedim ben ona göre plan yaptım yarına ama 2 saat içinde gelme işi bozuldu. yoksa dışlamadım ben kendimi işler dişladı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel:) :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ercüment abi hayret ilk defa soğuk ve yağmurdan çekinerek motoru bırakıp arabayla geleceksin :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Cenk, baliga gelemiyorum, sen alma yedek olta yanina :(

Malumunuz isler!!! :( Ogleden sonra tersaneye gitmem gerekecek galiba!!!

Baska bir organizasyonda gorusuruz arkadaslar... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, kardesim nedir bu guncel guncel :silent:

tar-kan, valla haklisin. ercumen abi motoru birakiyorsa gercekten motoru bikarmak gerekir bence amam sen yinede motorla gel :cherry: beni gezdirirsin gene :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok tarkancım çekindiğimden değil
skyteamla kros yapmak için bir çift cant ve lastik takımı ısmarlamıştım
pendik bayiden onları alacağım
onları motora bağlamak zor olacak
arabanın bagajına atarım daha rahat olur
diye düşündüm
yoksa ben yağmur ve soğuktan çekinmem
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
kadirsoyyy, satmadım layn, maç 19:00 da bende maç çıkışı kızıltopraktan hareket şekli
sende gelceksen gel... ben sana yazdım bu forumda ama senden ses çıkmadı, arabayla kızıltoprak hareket, dönüş bostancı civarı, uyarsa gel... :thumleft:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
ARkadaşlar yağmur da olsa farketmez kapalı-açık vs. birşeyler ayarlarız hiç problem değil. Hava denize açılacak kadar iyi olmaz ise kıyıdan da takılırız. Yağmurluk alın yanınıza o nedenle. Balık tutmak için her türlü gayreti göstereceğiz. Ayrıca yağmur yağınca daha kolay balık tutulur, balıklar yüzeye yaklaşır diye duymuştum ben. Gelecek arkadaşları da listeye ekliyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet cok gusel olacaga benzıyooor yawwww...
ellerıne saglık cenkcım bır ton ugrasmısın kardesım.... :rendeer:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
cenkmenderes, harbiden çıtayı yükselttin, resimler, tekneler, oltalar falan, bundan sonraki gezi topiclerinde neler görcez bakalım, tebrikler.....
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
necef, sen de geliyor musun ? Geliyorsan listeye ekleyelim hocam..

federal, saol hocam. İnşallah yarın da hepiniz güzel eğlenirsiniz de biz de mutlu oluruz..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cenk az önce msn belirttiğim gibi güzel bir yer bu eskihisar ...fotolar çok hoşuma gitti...şu ana kadar gittiğim gezi ve organizasyonlardan herhalde en güzeli bu olacak...çünkü deniz kenarı ve balık yakalama ambiansı olması beni mutlu ediyor...

birde bu lanet olası istanbuldan biraz uzaklaşmak insanı çok rahatlatacaktır...karting için gittiğimizde oraya uğramıştık...cennet arkadaşım valla...cenkcim vesile olduğun için şimdiden teşekkürler...

öğlen ordayım kısmetse...yalnız orada bir helikopter pistinin olmaması beni ziyadesiyle çok üzdü...neyse bu sefer karayoluyla ulaşayım... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka yazmısınız zaten benı :mrgreen: ....
rıza+1 olarak.....

SEVGILERLE.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenk ciğim bana bu saatte :mrgreen:
olta hazırlatıyorsunya :sunny:
helal olsun be sana :cat:
denizden bişey yakalayamazsak :santa:
oralarda balıkçı var dimi :queen: :flower: :queen: :flower:
arkadaşlar duymasında :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
e_erdun, abicim her ihtimali düşün ve sabahtan palamutunu al gel, koca koca palamutlar torik hesabı, ben yakaladım dersin tuzlada, biz de yeriz :queen: , sonra da balıkları yeriz.... :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
federal,
+ 100000 :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm sizlerinde gözünden
bi şi kaçmıyo :thumleft: :thumleft:
oraya yazdık gözükmez diye :wiinkk:
haha herkes okudu galiba
rezil olduk :queen: :flower: :queen: :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst