19 Kasım'da ESKİHİSAR'da Rakı-Balıktayız (resim ekledim)

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
e_erdun, abi yakalarız bişiyler yaw. Hiç olmadı kaya balığı falan zaten yüz tane çıkıyo. Yenmez ama maksat yakalamış olmak değil mi.. Mevsiminden falan anlamam ama bu mevsimde ne çıkar.. Yem ayarlamamız lazım. Beleş yem olarak midye içi kullanıyorduk biz. Ama en kral yem teke oluyor abi. Bir file bulsak onunla teke toplasak cok daha guzel ve bol balık tutuluyor onlarla.. Takıyorsun ensesinden öldürmeden, suyun icinde bıcır bıcır oynarken balıkların acaip dikkatini cekiyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çinekop var oralarda çinekoooppp.. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayda zuhtupasa :bounce:
söylesene evvelden :mrgreen:
bende palamut için olta hazırladım :salut:
şimdide çinekop oltası hazırlayayımda
yemli mi yoksa çaparimi
yapılıyo orda :silent:
kıyıdan :sunny:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
abi biz genelde yemli takılıyoruz. Çapari ile de takılan oluyor. En iyisi mi ikisinden de hazırlamak lazım abi :cherry:
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
cenk kanka naaber? yarın görüşürüz. bağlamamı getirip 2 türkü patlatıyimmi lan? :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
CANGO, getir hacı niye olmasın. Seni de dinlemiş oluruz.. Seviniriz de.. Balık olayına gelecek misin yoksa direk akşam mevzusuna mı geleceksin ?
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
saat 23:00 a kadar kalabilirim ancak. gece çalışıcam kanka. kaderde varsa üzülmek neye yarar büzülmek. ekmek davası...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e_erdun, abi oltanı bana tutturursun dimi. 4-5 girişimimden hiç birinde balık tutamadım daha :salut: belki allah bu sefer acırda oltada bir balık çekeriz artık :cherry:

CANGO, süpersin hoca :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baron985, yattıgın yerden bıle yetısıyon valla

helel olsun sana yawww.... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cangocum senide çok özledim :rendeer:
kardeşim yarın hasret gideririz artık sazınla sözünle seninle :king:
baroncum tabiki senin için özel olta getirecem merak etme sen :cat:
yarın için çok olta bağladım :mrgreen:
yem için istavrit buluruz herhalde cenk oralardaki balıkçılarda :thumleft:
necef sanada getirimmi olta takımı artık sende o halinle orkinos filan yakalarsın hepimiz doyarız balem balığa :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e_erdun, getır baba yawwww oltayı cekerken demlenırıs dımı abiii...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necef, ayıpsın. ben her türlü her yerde yetişirim size :thumleft:

e_erdun, vay abicim. inşallah ilk balığımı senin oltayla tutarım. gerçi küçükkene bir tane kaya balığı tutmuştum ama o sayılmaz :cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
e_erdun, abi gel marmarise şöle açılalım kıyıdan tutmaya benzemez atarız giderken şöle 200 lük bi parekete deniz üstünde pişiririz yakaladıklarımızı açtıkmı aslan sütünüde offf of mükemmel çamlarıyla marmaris manzarasıda cabası valla :cherry:
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
181
ercüment abi kaç ta geleceksin ya karşıya
ben 12 gibi çıkacağım öğlene ordayım yani geç kalma iş biterse eğlenelim ok bu arada yengede gelecek dimi melek soruyor :king: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BBRR kardeşim tombul yanaklarından öperim :rendeer:
oraya geldimmi orada parekete de atarız
dalyanda kurarız valla :cat:
hazır dalyan varsa gece dalyandan balıklarıda araklarız :mrgreen:
mehtaba karşı aslan sütünüde sağdıkmı :sunny:
aman yarabbi gel keyfe gel :wiinkk:
allah kısmet ederse deli dolu arkadaşlarımdan topik açan olursa marmaris gezisi için balık aslan sütü diye 1. sırada ben yazılacam merak etme :cat:
kendine iyi bak görüşmek üzere :thumleft:

fuat kardeşim bende ofisten 11.30 gibi çıkacağım
eşim gelemiyecek yatılı misafir var
ben onları gene ekip sizinle olacağım :cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Süper olacak yarın ya... Sabırlsızlanıyorum vakit geçsin de yarın olsun diye.. Gündüzden gelecek baya bir kişi oldu sanırım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşey çok güzel olacak
her türlü oltada hazırladım
asrın buluşması olacak
amaaaaa anzaklardan da gelecek varmı
nasıl gelcekler avusturalyadaan :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi 2 dakıka gıdıp alalım anzakları yawww
onlarsız olurmu hıçççççç....
MÖŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necef kardeşim dur bakalım oraya gitmeye çok günler var daha
ilk bahar ve yazda İZmir Marmaris antalya bizleri bekliyo
ama Ağustosda anzaklar Çanakkaleye gelecekler nasıl olsa
bizler avustrulayya ya kadar gidip yorulmayalım
ağustosta gene gittikmi çanakkaleye
anzaklar hep orda oalacaklar
yarın Eksihardayız
mööööööööööööşşşşşşşş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulan neler dönmüş bu çıkış kaçta kim kaçta orda olacak benim işim kaçta bitecekkk cenk in telefonu kaçç alla alla alla alla :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst