19 Kasım'da ESKİHİSAR'da Rakı-Balıktayız (resim ekledim)

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
balık rakı muhabbeti yapmayın İZMİR TAYFASINI yıkarım oraya aklım sizde kalıyor zaten :santa: ercüment abimi de tanıyıp kadeh kırmak istiyorum onla beni oraya getireceksiniz sonunda bahara kadar dayanamayacağım bak anzakların başını tanıyorum (constantin ) komutanları var ( erdun ) destek kuvvet ittifak komutanı var ( nunu ) salarım üstünüze onları :queen: AFİYET ŞEKER OLSUN
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
e_erdun, demişki;
ilk bahar ve yazda İZmir Marmaris antalya bizleri bekliyo
ama Ağustosda anzaklar Çanakkaleye gelecekler nasıl olsa
Evet abi:bari ucundan vermişsin devamını getirelim.Millet söölemedi demeyin yazın Çanakkale-Ayvalık-İzmir-Kuşadası-Çeşme-Marmaris-Fethiye-Antalya yapıcaz.Bilgisi olmayan kalmasın :bounce:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Yiğene hediyemi alıp gündüzden mi gelsem yoksa akşam olmuyor bari gündüze katılsam balık saz rakı muhabbet ooooooooooohhhhhh :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaptanlardan mesaj --- kaptan kartal ve ikinci süvari ersen tekne hazır gece ay ışıgı denize vuran rüzgar sıkı giyinin gündüzdan gelenler çapari istavrit inceden balıkçı barakalarında deniz ve balık sohpeti mangal yanarsa salaş pozisyon palamut yagından mangal söner foto çekin ağ ayıklayan balık satan yaşlı balıkçılar temiz hava gürültüsüz bir ortam işte bizim köy :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41 kardeşim buyrun valla
başımızın üstünde yeriniz var
kapımız her zaman açık kardeşim :rendeer:
sevgi ve saygılarımla
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikinci kaptan cenk yarın arkadaşları bizim barakaya götür sedat reis yada kasım reis orda olur balık çıkmazsa ordan gündüz yemegi iki palamut sıkıştır onlarda mangal var ben arıycam yarın ince bi mangal keyfi rakı yapın denizde olurlarsa şayet al balıkları git lokantaya sedat abiyi ben ararım yaptırın aslan sütü salata fenere oturun orası güzel olta atanlar olur şöyle bi karnınızı doyurun neşeli olur
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
ozur dılıyorum gezıye bende gelemıyorum arkadaslar gecekten cok uzgunum bı dahakı sefere artık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allaahhhh çok güzel bişi olacağa benziyo yaw.. heyecanlandım valla :queen: alokolleri alıpta ne ön kaldırırım yaw... yanlaya yanlaya.. ohhhh :p
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Az sonra buluşmaya gidiyoruz arkadaşlar gündüz tayfası ile.. Gidecegimiz restaurant'ın tam adı Sahil Sofrası... Aklınızda olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, aman kardesım yavas kaldır....
kaldıramazsan federal, kaldırsın........ ehuehuehueh :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi çıksam yetişirim heralde offffff balık rakı da kaçmaz yaaaaa arkadaşlar burada deli gibi yağmur da yağıyo yüzerek gelirim artık E 5 ten eheheheeh :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar birşeyi çok istersin olmaz ya benimki o hesap oldu...bizim bebişi dün sağlık ocağına götürdük...son aşısını yaptırmak için...tetanoz aşısıymış...akşam bir ateş ve halsizlik başladı...şaştık kaldık tabi...hanım ve ben teyakkuzdaydık gece...ateşi bir düştü bir çıktı...sabahada halsizlik ve ateş devam etti...hemşire ateş olabilir dedi...fitil falan ateşini düşürüyor ama tekrar yükseliyor...bu kadar olacağını tahmin etmiyorduk...

erdun abiyle öğlen 12.de buluşcaktık ektim ayıp oldu....ama böyle bir durumda eğlenmeye falan gidemem abiler...şimdide yağmur sultan çok mızmız ve tatsız...babişine ihtiyacı var kızımın...bunu size bildirmek istedim...gelemiyorum...sizlere iyi eğlenceler dilerim.

:king: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han, geçmiş olsun kardeşimm birazn önce iyileşir umarım :santa: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han, gecmiş olsun kardesım.....
bır an once ıyılesır bebısın umarım..... :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metehan cımmm çok geçmiş olsun umarım kısa zamanda iyileşir :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet sımdı cıkıyorum eskıhısara dogru..... :king:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bebek6sn.jpg


bebek26fw.jpg


BEN METE HANIN KIZI YAĞMUR....TÜM MOTORCU ABİLERE ABLALARA SELAMLAR....NECEF AMCA...GURKAN AMCA..UĞUR AMCA...BİSCUİT AMCA...FEDERAL AMCA...EGEKANN AMCA...TEŞEKKÜR EDERİM...BEN BİRAZ UFF OLDUMM...HEPİNİZİ ÖPÜYORUMM....
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Kız bıcırık yerım ben senin uf olan kollarını Allah tan babana benzemıyorsun evde kalırdın....
Benim büyük oğlanla bir tanışma yaptıralım bakarsın anlaşırsınız...
Büyük geçmiş olsun Ümit ederimki en büyük Rahatsızlığın bu olur HAYATIN BOYUNCA.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
savaş abisi normalmiş aşıdan sonra yüksek ateş olması...allah herkese sağlıklı ve mutlu evlatlar nasip etsin... :king: ben kaçtımmmm... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst