- Katılım
- 12 May 2005
- Mesajlar
- 1,511
- Konu Yazar
- #181
e_erdun, abi yakalarız bişiyler yaw. Hiç olmadı kaya balığı falan zaten yüz tane çıkıyo. Yenmez ama maksat yakalamış olmak değil mi.. Mevsiminden falan anlamam ama bu mevsimde ne çıkar.. Yem ayarlamamız lazım. Beleş yem olarak midye içi kullanıyorduk biz. Ama en kral yem teke oluyor abi. Bir file bulsak onunla teke toplasak cok daha guzel ve bol balık tutuluyor onlarla.. Takıyorsun ensesinden öldürmeden, suyun icinde bıcır bıcır oynarken balıkların acaip dikkatini cekiyor..