Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, kardesim nedir bu guncel guncel :silent:
tar-kan, valla haklisin. ercumen abi motoru birakiyorsa gercekten motoru bikarmak gerekir bence amam sen yinede motorla gel :cherry: beni gezdirirsin gene
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok tarkancım çekindiğimden değil
skyteamla kros yapmak için bir çift cant ve lastik takımı ısmarlamıştım
pendik bayiden onları alacağım
onları motora bağlamak zor olacak
arabanın bagajına atarım daha rahat olur
diye düşündüm
yoksa ben yağmur ve soğuktan çekinmem
kadirsoyyy, satmadım layn, maç 19:00 da bende maç çıkışı kızıltopraktan hareket şekli
sende gelceksen gel... ben sana yazdım bu forumda ama senden ses çıkmadı, arabayla kızıltoprak hareket, dönüş bostancı civarı, uyarsa gel... :thumleft:
ARkadaşlar yağmur da olsa farketmez kapalı-açık vs. birşeyler ayarlarız hiç problem değil. Hava denize açılacak kadar iyi olmaz ise kıyıdan da takılırız. Yağmurluk alın yanınıza o nedenle. Balık tutmak için her türlü gayreti göstereceğiz. Ayrıca yağmur yağınca daha kolay balık tutulur, balıklar yüzeye yaklaşır diye duymuştum ben. Gelecek arkadaşları da listeye ekliyorum..
cenk az önce msn belirttiğim gibi güzel bir yer bu eskihisar ...fotolar çok hoşuma gitti...şu ana kadar gittiğim gezi ve organizasyonlardan herhalde en güzeli bu olacak...çünkü deniz kenarı ve balık yakalama ambiansı olması beni mutlu ediyor...
birde bu lanet olası istanbuldan biraz uzaklaşmak insanı çok rahatlatacaktır...karting için gittiğimizde oraya uğramıştık...cennet arkadaşım valla...cenkcim vesile olduğun için şimdiden teşekkürler...
öğlen ordayım kısmetse...yalnız orada bir helikopter pistinin olmaması beni ziyadesiyle çok üzdü...neyse bu sefer karayoluyla ulaşayım... :king:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenk ciğim bana bu saatte :mrgreen:
olta hazırlatıyorsunya :sunny:
helal olsun be sana :cat:
denizden bişey yakalayamazsak :santa:
oralarda balıkçı var dimi :queen: :flower: :queen: :flower:
arkadaşlar duymasında :thumleft: :thumleft:
e_erdun, abicim her ihtimali düşün ve sabahtan palamutunu al gel, koca koca palamutlar torik hesabı, ben yakaladım dersin tuzlada, biz de yeriz :queen: , sonra da balıkları yeriz.... :cherry: