http://rapidshare.de/files/5184146/160905tarabya.zip.html
yaklasık 50 km lik yolu, cuma trafiği yüzünden 3 saat 40 dakika'da katettikten sonra, tarabyaya ulaşabildim.

r:
buluşmanın fotolarını yukarıdaki linkten indirebilirsiniz. :cat:
stikırlar için skull'a, :flower: sohbetleri için ante, ilnapoli, gelişim, nunu, conqueror ve gelişimin arkadaşı hocam'a (isim tutamıyorum kusura bakma) tesekkür ederim. :rendeer:
ben tuvaletteyken çantamı tuttuğu, ve otomobiliyle levent'e bıraktığı için ilnapoli dostuma ayrıyetten tesekkür ederim. :rendeer:
yaklaşık 2 saatte de evime ulaştım. :flower:
bu günkü trafik faciasından sonra, mobilet bile olsa, acilen 2 teker almak farz oldu... :wiinkk:
:bestmt: