16 Eylül Cuma İstanbul Avrupa Buluşması + Fotolar Eklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Chatnoir kefken icin antremen olurdu gelseydin, burda yolun en fazla 40 dakika surer, kefkenin yolu daha uzun, orada yagmura yakalanma sansin daha yuksek...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi o yol şehir içi değil, önüne dallama taksiler, yayalar vs gibi aniden atlayan olmuyor. dümdüz yol basıp gidiyorsun, olmadı yavaş yavaş kenardan gidersin (taciz eden olmaz). falan filan yani, durum budur... :king:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
95
geç haberim olmasa kesin gelirdim, siz ne kadar sureyle orada olursunuz, belki arkadaşlari satip ugrayabilirim ben de akşama dogru, leventte olacagim zaten.. :wiinkk:
gelemezsem de herkese iyi eglenceler... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirsoyyy, oooh yandan kardeşim, yandan :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla ben gelicem dediysem, gelirim iste o kadar.
:p :p

Goztepede hava acti. Ben 18:30 19:00 gibi cikacam cadde uzerinden, mabetin sagindan kopru yoluna girecem, gidecek varsa pm atsin baraber gidelim.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Tam gezi havasi. Bende 18:30 gibi çikarim. Ama ikinci kopru daha sakin olur sanki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla ante, trafik oldugu zaman daha rahat geciyorum ben kopruden, trafik akici oldugunda cok sikistiriyolar, ama trafik oldugu zaman bas git sag seritten :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hııı sticker'ler kurada bana çıktı :flower: kaptım hemen döndüm. :thumleft: gelen arkadaşlarımdan özür dilerim :salut: daha fazla kalmak isterdi gönlüm :santa: ama malesef işimi bitirmek zorundaydım :pr:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
27
Arkadaşlar bir kardeşimizin servis sorunu varmış. bir el atsakta yardımcı olsak.forum ana sayfada bisanla ilgili.sonra sohbete kaldığımız yerden devam ederiz. firmaya bir mail göndermeniz yeterli.hem kalabalık gözükelim.teşekkürler. :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenk kardeşim sizler için sticker alamadım çünkü işim çok acele idi arkadaşlarımın sıcak ellerini sıkmak ve merhaba demek için uğrayabildim ama erhan pazar günü kefgen gezisine gelecek ve bir sürü sticker dağıtacak orda kaska ve motorlara yapıştırmak için merak etme sen :rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
189
erhan abi bursaya stıcker ıstıyoruzz abiii... acil abii lutfen başımız kel mi abii....
:queen: :queen: :queen: :salut: :salut: :salut: :pr: :pr: :pr: :king: :king: :king: :king: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim kel vallaa :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chatnoir :silent:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
buluşmada mert diye biri var mıydı? çünkü gözüm birini bir yerden ısırıyodu(skullhunter'ın yanında oturuyodu) . ama kafam başka şeylerle meşgul olduğu için yoğunlaştıramadım dikkatimi.
dediğim mert mototaştaydı(reklam yapmak istemiyom ama mecbur kaldım)... eğer o ise kusra bakmasın kafam başka yerlerdeydi...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
http://rapidshare.de/files/5184146/160905tarabya.zip.html

yaklasık 50 km lik yolu, cuma trafiği yüzünden 3 saat 40 dakika'da katettikten sonra, tarabyaya ulaşabildim. :pr:

buluşmanın fotolarını yukarıdaki linkten indirebilirsiniz. :cat:

stikırlar için skull'a, :flower: sohbetleri için ante, ilnapoli, gelişim, nunu, conqueror ve gelişimin arkadaşı hocam'a (isim tutamıyorum kusura bakma) tesekkür ederim. :rendeer:

ben tuvaletteyken çantamı tuttuğu, ve otomobiliyle levent'e bıraktığı için ilnapoli dostuma ayrıyetten tesekkür ederim. :rendeer:

yaklaşık 2 saatte de evime ulaştım. :flower:

bu günkü trafik faciasından sonra, mobilet bile olsa, acilen 2 teker almak farz oldu... :wiinkk:
:bestmt:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst