16 Eylül Cuma İstanbul Avrupa Buluşması + Fotolar Eklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
eeeeeee olacak okadar gürzan dostum sana akşam motor satlım dedik ama oralıklı olmadın :flower: neyse işin espirisio resimleri buraya atsaydın ya hocam :thumright:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
gurzanın fotolarını ekliyorum. fotolar icin tesekkurler













 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e_erdun, saç yok ya o bakımdan :wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
JINLUN' Alıntı:
eeeeeee olacak okadar gürzan dostum sana akşam motor satlım dedik ama oralıklı olmadın :flower: neyse işin espirisio resimleri buraya atsaydın ya hocam :thumright:

siz motorlari parayla satiyorsunuz diye orali olmadim. :)
aksam eve geldigimde ölmek üzereydim.
nasil olsa bi delikanli alir, sayfaya atar diye düsündüm... :cherry:

bu arada nick'im gurzan'dir. ''U'' ile yani... :santa:
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
181
ERCÜMENT abi
ben doğukan fuat sakinin oğlu kask için t.ederim..!!
işallah babam kefkene getirir sizinle beraber olmak çok eğlenceli herkese tek tek t.edrim beni bazen eksede
babamada t.edrim BABA SENİ ÇOK SEWİYORUM

.. :salut:
nese hepini çok çok öpüyorum kendinize ii bakın.. :cat: :king:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
herkese iyi akşamlar. iki gündür internete giremediğim için toplantı hakkında yorum yapamdım, güzel bir toplantı oldu keşke daha kalabalık olsaydı.

gurzan, fotograflar çok güzel ellerine sağlık, o makineden de bu beklenirdi :thumleft:

skullhunter, sana da organiasyon için ayrıca teşekkürler, avrupa yakası toplantıları umarım bu şekilde devam eder.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst