16 Eylül Cuma İstanbul Avrupa Buluşması + Fotolar Eklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
skullcan bir organize iş yapıyon ama ne toplanma yerinin tarifi ...ne şu kadar kişi gelecek ... son durum raporu falan yok hayatım yaaa.... hiç heyecanı yok işin...bu hayrola cafe tarabya otelin gerisindemi...polis karakolunun oralardamı...stıckerda olmasa valla üşeniyomm ama neyse seni kırmayayım..teşrif edeyimm... :cherry: şaka şaka...hacı bi son durum raporu versene yavv..üşengeç yöneticiiiii....biraz heyecan biraz ruh kat şu geziye hocam...mesela başlığı hep anasayfa 1.sırada tutsan...yani geziyi SALDIM ÇAYIRA MEVLAM KAYIRA sistemiyle yönetiyonn...evsahibide sensin valla...yer içerim sen ödersin tamammı aşkım... :bounce:

yav ben bu yazıları niye öküzce okuyommm...adam tarif etmiş...valla yeni farkettimmm...pardon skullcan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirsoyyy, cd yap arkadaşlara dağıt :cherry: ama önce cd mafyası Skullhunter dan izin alman gerekecek :bounce: topuklarına sıkar valla :sunny:
 
Katılım
22 Nis 2004
Mesajlar
103
Buyrun abicim tarif tarif dediniz alın size uydulu tarif :p

phot00019rv4ox.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Sticker 1 tane gitiricem cekilisle bir uyemize hediye edecegiz :cherry:
Sword tebrik ediyorum seni :)
yanlız tarabya plajı degil orası palet2 restaurantı olacaktı
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Sword, yuh lan valla teknoloji ancak bu kadar kullanılır hala soracak olan varsa ayıp derim bence skull taşısın bu resmi ilk mesajada kimse yer nerde demesin :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topici canlandırıyım dedim :)
Üşenmedim liste yaptım bakın bu saatde :cherry:

evet arkadaşlar başka kimler geliyor..

1- Skullhunter
2- RUZGARSEVDALISI
3- LaCiVerTSaRi
4- lnapoli
5- freeozkan
6- mete_han
7- nunu
8- JINLUN
9- Costantine
10-conqueror
11-e_erdun
12-phoneix
13-LBC_34
14-kadirsoyyy
15-Cyber
16-tuna_tour
17-murrat
18-gurzan
19-Bandit
20-Sword
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
conqueror' Alıntı:
Topici canlandırıyım dedim :)
Üşenmedim liste yaptım bakın bu saatde :cherry:

evet arkadaşlar başka kimler geliyor..

1- Skullhunter
2- RUZGARSEVDALISI
3- LaCiVerTSaRi
4- lnapoli
5- freeozkan
6- mete_han
7- nunu
8- JINLUN
9- Costantine
10-conqueror
11-e_erdun
12-phoneix
13-LBC_34
14-kadirsoyyy
15-Cyber
16-tuna_tour
17-murrat
beni yazmamissin...
+ ben
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gurzan' Alıntı:
beni yazmamissin...
+ ben

topici baştan okuyup kesin geliyorum diyenleri yazdım. Ok ekliyorum senide.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam bandit de gelicekti dün öyle konuşmuştuk yanılmıyorsam senide ekliyorum Erhan.
 
Katılım
22 Nis 2004
Mesajlar
103
Skull caymadıysa bende geliyorum. Benim motor seriste :salut: erhan getirecek beni.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
erhan bu daha once bulustugumuz kafe mi

Evet Erhan daha once gittigimiz yer

Skull caymadıysa bende geliyorum. Benim motor seriste erhan getirecek beni.
Caymadım yagmuru gorup sen gelmezsen bilemem

Yağmur yağıyor arap kızı camdan bakıyor

Su dan korkmayan herkesi bekleriz :cherry:

Not stickerlar su ya karsi dayanıklı :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kar yada dolu yagarsa gelmem.. diger sartlarda geliyorum. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim tekerler suya karşı dayanıksız, ben bu akşam gelmeyeceğim. size iyi eğlenceler...

NOT: Skullhunter, kefkene gelirkende sticker (fazla varsa) getirirsen memnun oluruz :)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
umut kıvırma yagmur yokk bırsey olmaz ya.....yagsada hemen kuruyor merak etme yavas yavas gıderız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirsoyyy, kıvırdım bile :pl: sabah yağıştan motoru çıkarmadım. akşama ne olacağı belli değil. stres yapıp gideceğime hiç gitmem, kusura bakmasın kimse...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst