- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
skullcan bir organize iş yapıyon ama ne toplanma yerinin tarifi ...ne şu kadar kişi gelecek ... son durum raporu falan yok hayatım yaaa.... hiç heyecanı yok işin...bu hayrola cafe tarabya otelin gerisindemi...polis karakolunun oralardamı...stıckerda olmasa valla üşeniyomm ama neyse seni kırmayayım..teşrif edeyimm... :cherry: şaka şaka...hacı bi son durum raporu versene yavv..üşengeç yöneticiiiii....biraz heyecan biraz ruh kat şu geziye hocam...mesela başlığı hep anasayfa 1.sırada tutsan...yani geziyi SALDIM ÇAYIRA MEVLAM KAYIRA sistemiyle yönetiyonn...evsahibide sensin valla...yer içerim sen ödersin tamammı aşkım... :bounce:
yav ben bu yazıları niye öküzce okuyommm...adam tarif etmiş...valla yeni farkettimmm...pardon skullcan
yav ben bu yazıları niye öküzce okuyommm...adam tarif etmiş...valla yeni farkettimmm...pardon skullcan