16 Eylül Cuma İstanbul Avrupa Buluşması + Fotolar Eklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
60
benide ekleyin o zaman,sayın abim ismimi andı (NUNU) orada olmazsak kızar. :pale: bilgisayarım çöktüğü için giremiyordum,neyse yedekten durumu telafi ettim. :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bakın ben gelemiyom ama stickerimi isterim arkadaşlar hatta marmaris bölge bayisi bile olabilirim :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
aythakan' Alıntı:
Erhan arkadaşım Stickerlerden 20 tane kadar Antalyaya gönderebilir misin?. Ben burda dağıtımını yaparım. Bizim www.motorize07.com stickerinin üstüne yapıştırırız. Kargo parasını biz öderiz. Gönderme durumun olursa adresi sana yazarım. Sende adresini yazarsan bizim t-shirtlerden sana bi tane hediye göndermek isterim.
Hakan abi haklı bizde istiyoruz stickerlardan bizde bu ailedeniz her bölge temsilcisini seçsin bence kask ve motorumuzda taşımaktan gurur duyarız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter kardeşim bak sticker bende istiyorum kefken gezisine gelecek arkadaslardan birine ver mutlaka :) bi tane kaskta var bi tanede şaseye yapıştırcam çok öptüm istanbul kadrosuna sonsun selamlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ChatnoiR' Alıntı:
conqueror, bende selamiçeşmedeyim, saat uyarsa hep beraber çıkarız... sirkeciden gidelim ama euheuhe köprüde polis amcalar öpebilir :sunny:

Dostum uğraşılmaz walla sirkeci falan, gel bırak inadı köprüye gel, basar geçeriz 2 dakka :cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ben de gelmeye çalışacağım. Skull CD'yi unutma...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
arkadslar anadolu yakasındakıler saat 19:00-19:15 cıvarı bostancı denız otobuslerı onunde bulusalım mı?
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
45
tarabya 'ya benide yazın hocam...
sizlerle tanışmak bir zewk olacak...

- kahve bahane , sohbet şahane !!! :cat: :queen: -
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirsoyyy, o saat çok geç be kardeş... gerçi buluşanlar bekler bizi, bi yere gitmezler herhalde :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayrola :queen:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
yaaaaaaaa denizli li rakadaşlar toplanalım bizde yapalım geziler toplantılar haydeeeeeeeeeeeee


ben başlık açtım msn adreslerini yazın :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
anadolu yakasında buluşulacakmı buluşulacaksa saat kaçta nerde ??? eğer buluşulmayacaksa tarabyada nerde saat kaçta ?? bende geliyorum + 1 kişide olabilir ...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
suraya bakin yav. :sunny:
Resmen komedi... :queen:
ortaligi çorba ettiniz iki dakkada...

adamlar önce anadoluda toplanacaklarda, sonra tarabyaya geleceklerde,
yok köprüdenmi seyirtsek, yok vapurlami salinsak, hangi saat? su saat, yok yok bu saat.... :queen:

OOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! ! !
:pr:

skull; Yok bunlara stikir-mitikir. verme sakin... :jocolor:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
boy' Alıntı:
Ben de gelmeye çalışacağım. Skull CD'yi unutma...

Ne bu ya Yazıcıoğlu mu burası? Açık saçık CDler falan :)
Cuma bende ordayım. TIRT anadolu yakası bakalım ne kadar gelecek görecez :) :king:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
adamlar önce anadoluda toplanacaklarda, sonra tarabyaya geleceklerde,
yok köprüdenmi seyirtsek, yok vapurlami salinsak, hangi saat? su saat, yok yok bu saat....
skull; Yok bunlara stikir-mitikir. verme sakin...
Anadolu yakasından gelecekler için otobus seferi mi yapsak acaba :cherry:


Ne bu ya Yazıcıoğlu mu burası? Açık saçık CDler falan
Cuma bende ordayım. TIRT anadolu yakası bakalım ne kadar gelecek görecez
Görüşelim çekinme sendemi cd istiyosuun :pl:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
burdakıler poposunu kaldıramıyor.o saat gec bu saat erken dıyorlar ben bostancı koprusunu gecınce sagdakı totalın orda vatan bılgısyaraın gırıs tarafından E-5 kısmında ben,chatnoır ve express saat 19:00de orda bekleyecegız gelmek ısteyen bıze haber versın...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst