16 Eylül Cuma İstanbul Avrupa Buluşması + Fotolar Eklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende varim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim o taraflarda işim var arkadaşlara bir merhaba demek için 7,30 da yolumu değiştirip merhaba deyip işime giderim :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
16 Eylül Cuma Saat 19:30 da Avrupa Yakasında Tarabya Sahilde Buluşma yapacağız.
Buluşma Yeri
Tarabya Hayrola Cafe


Tarabya Sahilde Hayrola Cafeye nasıl gelicez...?
İsteyenler sahil yolunu takip edip gelebilirler hayrola tarabya meydanına gelmeden sahil kenarında kalıyor palet2 restauratdan 100mt once sagda.
Ben sahil trafigine girmem diyorsanız levent maslak guzergahından devam edin parkormanı ve kilyos sapagını gectikten sonra yol sahile dogru tarabyaya iner bu yokusu asagiya dogru indikten sonra tarabya meydanından sag sahil yoluna dogru donun 200 metre ileride sahilde cafeyi goreceksiniz.

not: buluşmaya katılan üyelere ücretsiz sticker dagıtılacaktır.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ben avruapda olucam herkes direk geleilir ya da bulusup geleiblirsiniz size kalmıs
kopruden gecmeye korkan varmı hala :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter, yaw kardeşim haksızlık yapıyosun... nası yetişeyim ben o saatte oraya, hadi kendimi geçtim şehir dışındaki arkadaşlarımız, kardeşlerimiz, abilerimiz gelemeyecekler, sticker larını alamayacaklar... yazık değilmi bu motora gönül vermiş insanlara... :salut: gelemeyenlerde sticker ister... :pl:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
conqueror,
sticker vercem diyo skullhunter gidelimmi :) ahaha

t-shirt versin gidelim yaa kendi giyiyo gezilerde güzel güzel bize sticker daatıyo.yok artık le brown james :))
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Erhan arkadaşım Stickerlerden 20 tane kadar Antalyaya gönderebilir misin?. Ben burda dağıtımını yaparım. Bizim www.motorize07.com stickerinin üstüne yapıştırırız. Kargo parasını biz öderiz. Gönderme durumun olursa adresi sana yazarım. Sende adresini yazarsan bizim t-shirtlerden sana bi tane hediye göndermek isterim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aythakan, olmaz, toplantıya gelceksiniz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi' Alıntı:
conqueror,
sticker vercem diyo skullhunter gidelimmi :) ahaha

t-shirt versin gidelim yaa kendi giyiyo gezilerde güzel güzel bize sticker daatıyo.yok artık le brown james :))

walla ben bi stickera kandim yaaaw. Gittim walla bi stickere gidiyorum ben sende gel telsizle geyik yapariz :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Sticker dagıtımı butun bulusma ve gezilerde yapılacak merak etmeyin ve belli bolgelerde merkezlerden de temin edebileceksiniz bunula ilgi acıklama yakında yapılacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben anadoludan gidicem. Isyerim ciftehavuzlar'da is cikisi gecicem karsiya.
Cadde uzerinde karsiya gecicek olan varsa bende katilirim ama kimse caddeden gitmez caddebostanda calisma var :cherry: :cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Kanka yolda çalışma çalışmama gibi durumlar beni bağlamaz.Ben gelirim.Ama diğer katılımcılarla buluşacağımız bir yer belirleyelim.Herkes için uygun yer neresi olurrr???
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
ChatnoiR' Alıntı:
aythakan, olmaz, toplantıya gelceksiniz :)

seve seve geliriz ama Daha pazar günü Marmariste bulunan BBRR abimizi ziyaret ettik. Uzun yolculuktan dolayı telef olduk. İstanbula gelmemiz için 5 altı ay kendimizi toplamamız lazım :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
conqueror, bende selamiçeşmedeyim, saat uyarsa hep beraber çıkarız... sirkeciden gidelim ama euheuhe köprüde polis amcalar öpebilir :sunny:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kimseden tık yok...ben dedim abi...hani nerde deliler gibi gezen tayfa...baron nerdesin hacııı...afrikaya gidelim desen sazan gibi atlarsın...tarabyaya kıçını kaldıramıyon...hain domdomlar...aleste...bacım sesin soluğun çıkmıyooo...gelmeyin kardeşim...ben skullhunterla samimiyeti ilerletip sitedeki yerimi sağlamlaştırayımm... :rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
181
arkadaşlar sticker verselerde vermeselerde yetişmeye çalışacağım bi kaza bela olmazsa mutlaka gelirim hadi canlanın biraz bülent nerdesin kardeşim irfan abi biz oraya geliyoz siz neden avrupaya gelmiyosunuz hadi bekliyoruz. :cat: :queen: :flower:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst