150cc köylü motoruyla honda 600rr kafa tutuyoruz

Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Buyrun :cherry:

Konu link http://forum.donanimhaber.com/m_107128693/tm.htm

PqZrQN.jpg
[/url][/IMG]


 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Üst kapak falan geniş, 200cc üstüdür o motor. Yapılan masrafa göre 250cc'ye kadar büyütülür.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
600 RR kadar iyi gidiyor ama onun kadar iyi dururmu işte sorun orda:silent:

600 rr kadar iyi de gidemez. Silindir sayısı, beygir gücü, tork, vites oranları vb. etkenler düşünüldüğünde, 150 cc motora ne yaparsanız yapın, yetmez. Ha ama çok iyi gidiyordur, ona bir şey diyemem.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
2015' in güngöreninde hala silindir sayısı ve cc' nin top speed ve tork' a etkisi olduğunu düşünen arkadaşlar var ilginç, çok ilginç.

Mobilden girenler için yukardaki videonun linki.

https://www.youtube.com/watch?v=x6P0Y-K4MPE
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ben anlamıyorum arkadaş bu işi.

Benim motorumda hayvan gibi siperlik varken, kafamda kask varken, kaskın çenesi ve vizörü açık ama güneş vizörü kapalıyken, gözümde de numara gözlüğüm takılıyken, yani dünyaya 3 ayrı camın arkasından bakarken ve sadece 50-60 km/s hızla giderken o ağzına tükürdüğümün sineği gelip gözüme giriyor da bu adamlar kasksız boksuz püsürsüz kullanırken nasıl bir şey olmuyor hayret ediyorum.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Doğal seleksiyon böyle bir şey işte güçlü olanlar yaşayacak ,zayıflar ölecek.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bunları bu hale getirenler hala ergenlik döneminden çıkamamış olmalılar. Yakında virajlarda da görmek isteriz kendilerini. Cahil cühela işler.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Ya beyler bu kadar kurmaca bi senaryo olmaz. yada 600 rr li bu kadar dalga gecmez .150 cc dag motoruyla 600 rr kovaliyomus. Hadi lan. O motoru naparsan yap modifiyeyle en fazla 300 cc olur. Akil var mantik var beyler. 600 rr li tasak geciyo bildiginiz. Hani cbr500 r la yada ninja 300 felan yarissa belki eyvallah derim. Oda olmaz ama hadi belki. Ama 600 rr gibi pist makinasiyla kapiscakmis. Arkadas kendini 250 rr zannetmis ama virajda yokki one gecsin.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Sanırım 600RRdan 3 silindir ve bir teker söküp yarışa çıkmışlar
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
mengü kardeş altın elbiseli adam gibisin maşallah her şeyinden anlıyorsun motosikletin :) bir arada kendi kullandığım arora 180-31 avangarde motosiklet incelemesi yapsan yorumlarını merak ediyorum motosiklet ile ilgili
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
250cc Ye yükseltilmiş 100lük küba nın cbr250 ile 150km/h a kadar kafa kafaya gittigini gördükten sonra

250cc stock makine ile kapıştırmayin derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst