Hortlamış başlık gerçi ama fikrimi belirteyim; en mantıklı açıklama olarak 600rr'ın yol boyunca sadece önde kalacak kadar gaz açtığını düşünüyorum. Sonda zaten önde. Ben de yarışsam birebir böyle yaparım. Maksat geçmekse geçmiş, diğer motorun da performansını görmüş olmuş. Mişmişmış tabi sallamaktan öteye geçemiyorum.