150cc köylü motoruyla honda 600rr kafa tutuyoruz

Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
"evet arkadaşlar yannış duymadınız 150cc 1 milyarlık köylü motoruyla 600rr hondayla alay etmek böyle birşey olsa gerek. uzun zamandır yarış pilanlıyorduk ve sonunda yarışı gerçekleştirdik..."

demiş genç adam,

alay etme, edilme gibi kavramları bir daha gözden geçirin derim.


(bkz:komik duruma düşme)
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Abi 600rr i geçer geçmez bilmiyorum ama, bu motora göre müthiş bi hızla geçti. Şaşırdım valla.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Bazen bir gülme alıyor var ya :queen:
600RR'a kafa tutmak,Ya hadi git işine.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Mücahit demek istemiş ki şu toplama motor isterse 500 cc olsun, 600 rrda 4 tane boru gibi silindir var.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Bu motorları 200 250ccye ceviriyorlar baya gider ama 600rr a kafa tutamaz en fazla cbr250
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
2015' in güngöreninde hala silindir sayısı ve cc' nin top speed ve tork' a etkisi olduğunu düşünen arkadaşlar var ilginç, çok ilginç.

Mobilden girenler için yukardaki videonun linki.

https://www.youtube.com/watch?v=x6P0Y-K4MPE

Videoyu izledim. Yıllardır da motosiklet tutkum vardır. Antalya'da yaşadığım dönemlerde ss kullanan arkadaşlara çokça artçı olmuştum. Hızlanışı, gidişi biliyorum yani. Kendim de çin malı motosiklete biniyorum, yok dostum, öyle bir gcü bu motorların hiçbir aksamı kaldırmaz. Yani tamam motor bloğu işini çözdüler diyelim. Şasi, lastikler, amortisörler, arka salıncak, arka salıncak mili :cherry: Gittim kendi motoruma tekrar baktım, olmaz :queen:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
O hıza çıkması kaç dakika sürdü? o sırada 600RR çok sıkılmıştır.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
600rr her haliyle geçer ama bu cg 300 lük vardır rahat ayrıca bazı arkadaşlar silindir olayına takılmışlar silindir artınca güç artmaz önemli olan hacimdir kaç silindir olduğu değil hacim ne kadar büyükse o kadar iyi gider ha fazla silindirin avantajı motorun daha kolay ve çabuk devirlenebilmesidir bide ybr demiş arkadaşın birisi ybr falan hikaye kalır bu cg en aşşağı 210 rahat yapıyordur ybr 100 ü geçeceğini sanmıyorum hadi 105 yapsın 60 kg motor 300cc adam bide üstüne yatıyor hava sürtünmesi büyük motorlara göre baya az lastikler ince sürtünme az ama ne yaparlarsa yapsınlar 600rr yi geçemezler çünkü arada onlarca beygir farkı var
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
600rr her haliyle geçer ama bu cg 300 lük vardır rahat ayrıca bazı arkadaşlar silindir olayına takılmışlar silindir artınca güç artmaz önemli olan hacimdir kaç silindir olduğu değil hacim ne kadar büyükse o kadar iyi gider ha fazla silindirin avantajı motorun daha kolay ve çabuk devirlenebilmesidir bide ybr demiş arkadaşın birisi ybr falan hikaye kalır bu cg en aşşağı 210 rahat yapıyordur ybr 100 ü geçeceğini sanmıyorum hadi 105 yapsın 60 kg motor 300cc adam bide üstüne yatıyor hava sürtünmesi büyük motorlara göre baya az lastikler ince sürtünme az ama ne yaparlarsa yapsınlar 600rr yi geçemezler çünkü arada onlarca beygir farkı var

Senin kadar bilmiyor mühendisler, gerçek sslerin neredeyse hepsi 4 silindirli üretiliyor. Halbuki sorsalar sana, tek silindir 600 cc blok işinizi görür dersin, onlar da az maliyetle hallederler işi. Ama ne yaparsın, zaten bilmiyor japonlar motosiklet yapmayı.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Bu hıza çıkması bence bir başarıdır. Hayat' da bir o kadar güzel.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Ben anlamıyorum arkadaş bu işi.

Benim motorumda hayvan gibi siperlik varken, kafamda kask varken, kaskın çenesi ve vizörü açık ama güneş vizörü kapalıyken, gözümde de numara gözlüğüm takılıyken, yani dünyaya 3 ayrı camın arkasından bakarken ve sadece 50-60 km/s hızla giderken o ağzına tükürdüğümün sineği gelip gözüme giriyor da bu adamlar kasksız boksuz püsürsüz kullanırken nasıl bir şey olmuyor hayret ediyorum.

Bizim zamanımızda kask icat olmamıştı. Gözlerimiz rüzgardan sürmeli gibi olurdu. O zamanlar ekipman filan bilmezdik. O günden bugüne sağ kalanlardan biri de benim:)
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
358
Motosikleti
Tvs Jupi
İftar öncesi lokantada gülerekk okudum güzeldi, kendime ayrıca güldüm o mevzu çok ayrı :)))
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
bak kardeşim dediğimiz şeyler aynı noktaya varıyor ben mühendisler ile sidik yarışına girmiyorum ama silindir sayısı arttıkça motorun devirlenme süresi azalır ama senin dediğine göre silindiri çok olan araba iyi gider mantığı devreye giriyor v12(12 silindir) arabaları v8(8 Silindir) arabalar geçiyor ne oldu hani silindiri fazlaydı hatta 4 silindirli volkswagen golf mk2 bir araç var 16Wampir diye lakabı var 16 silindirli bugattiyi tokatlıyor drag yarışında istersen videolarınıda atarım herşey silindir sayısıyla değil beygir gücüyle oluyor... :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
Köylüdeki arkadaşın son mesajını iletiyorum "arkadaşlar gelmeyin, tünelin ucu bombok bir yere çıktı).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst