- Katılım
- 25 Eki 2011
- Mesajlar
- 909
- Motosikleti
- Dominar 250
- Konu Yazar
- #1
O Kampana Frenler İle Anca Bi Yere Çarparak Durabilir600 RR kadar iyi gidiyor ama onun kadar iyi dururmu işte sorun orda:silent:
600 RR kadar iyi gidiyor ama onun kadar iyi dururmu işte sorun orda:silent:
Sanırım 600RRdan 3 silindir ve bir teker söküp yarışa çıkmışlar