125 ten sonra yenisi 600F

Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
hadii bakalımm kardesimmm hayırlııı olsunnnn

güzell makinaaa allah kaza bela wermesinnn
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insallah
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız binmen dileğiyle.. :rendeer:

Teşekkür ederim.Allah hepimizin gönlüne göre versin.

hadii bakalımm kardesimmm hayırlııı olsunnnn

güzell makinaaa allah kaza bela wermesinnn

valla bi kaç arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım.Fakat şu an'a kadar olumsuz bir tepki ile karşılaşmadım.Galiba iyi yapmışım.:p

hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insallah

amin.cümlemiz için aynı dilekleri paylaşıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun biraz fazla bir yükseliş olmuş ama insan kendini ibldikden sonra sorun olacağını sanmıyorum.:cat:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
hayırlı olsun :rendeer: Allah bana da gösterir inşallah bu tarz spor görünümlü naked oturumlu bişey :p
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela yüzü göstermesin. bana da şans dile benimde hayalim 600f yada 600 rr birgün kavuşurum inşallah. tekrar hayırlı olsun iii günlerde güle güle sür.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Hayırlı olsun biraz fazla bir yükseliş olmuş ama insan kendini ibldikden sonra sorun olacağını sanmıyorum.:cat:

hayırlı olsun :rendeer: Allah bana da gösterir inşallah bu tarz spor görünümlü naked oturumlu bişey :p

hayırlı olsun, gülegüle kullanırsın umarım.

hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela yüzü göstermesin. bana da şans dile benimde hayalim 600f yada 600 rr birgün kavuşurum inşallah. tekrar hayırlı olsun iii günlerde güle güle sür.

Sağ olun arkadaşlar.Allah hepinizin gönlüne göre versin.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Valla güvenlik nedeni ile artçı bindirmemeye kararlıyım.Lakin sana 125 te bi sözüm var.o yüzden seni bindiricem.sözümü tuttuktan sonra da kimseyi bindirmicem.burdan köfte meselesini takip ediyorum.Ayarlanırsa kesinlikle de gelicem.zaten pendikteyim.:)

Pendiğin neresinde ? Ne yani köfte yemeden baska bi zaman şöle abi kardeş gibi buluşamaz mıyız egzost sesi dinlemiş olurum hem :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
abi hayırlı ugurlu olsun benım aklımdakılerı gerceklestırmıssın cıbırda tecrube sonrada saglam guzel bı makına....

HIZ GÖSTERGESİNE BAKINCA KIZIMIN VE ESİMİN YÜZÜNÜ GÖRÜYORUM:cat:

bu laf bitirdi abi beni helal olsun... ALLAH KAZA BELA VERMESİN
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Pendiğin neresinde ? Ne yani köfte yemeden baska bi zaman şöle abi kardeş gibi buluşamaz mıyız egzost sesi dinlemiş olurum hem :)

Benim iş yerim Pendikten Kartal köprüsüne gelmeden 150 m geride (e-5 üzeri) Levis-Dockers-Quiksilver Giyim magazası.Her zaman gelebilirsin.

Hayırlı Olsun Bende Hyosongtan Vazgectim Ve 600 F Diyorum Nasip Olursa :(
Valla bende en çok HYO düşünüyordum.Sonra kanıma girdi arkadaşlar.600f aldırdılar.Şimdi iyiki almışım diyorum.bunda da böyle bir keramet varmış demekki.
hayırlı olsun usta allah olmayanlarada versın kazasız belasız inşallah :cat:

amin arkadaşım.allah gönlüne göre versin.

senle aynı kafadayız haberin olsun:queen:
Kötülemek için söylemiyorum.Fakat bir iki bin ytl daha verip 600 f alınacak bir motor.Sonra HYO da parça problemi felan.NE gerenk var bunlara.
arkadasım hayırlı olsun gule gule bın
teşekkür ederim.sağolasın.
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız.. :wiinkk:
teşekkür ederim.Cümlemizin tekeri düz bassın.
Güle güle kazasız belasız kullan.

abi hayırlı ugurlu olsun benım aklımdakılerı gerceklestırmıssın cıbırda tecrube sonrada saglam guzel bı makına....

HIZ GÖSTERGESİNE BAKINCA KIZIMIN VE ESİMİN YÜZÜNÜ GÖRÜYORUM:cat:

bu laf bitirdi abi beni helal olsun... ALLAH KAZA BELA VERMESİN
Bu cümle benim limitlerimi belirtiyo sadece.Sevdiğim değil sevenlerimi düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst