- Katılım
- 15 Şub 2007
- Mesajlar
- 43
hadii bakalımm kardesimmm hayırlııı olsunnnn
güzell makinaaa allah kaza bela wermesinnn
güzell makinaaa allah kaza bela wermesinnn
hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız binmen dileğiyle.. :rendeer:
hadii bakalımm kardesimmm hayırlııı olsunnnn
güzell makinaaa allah kaza bela wermesinnn
hayırlı ugurlu olsun , kazasız belasız insallah
Hayırlı olsun biraz fazla bir yükseliş olmuş ama insan kendini ibldikden sonra sorun olacağını sanmıyorum.:cat:
hayırlı olsun :rendeer: Allah bana da gösterir inşallah bu tarz spor görünümlü naked oturumlu bişey![]()
hayırlı olsun, gülegüle kullanırsın umarım.
hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela yüzü göstermesin. bana da şans dile benimde hayalim 600f yada 600 rr birgün kavuşurum inşallah. tekrar hayırlı olsun iii günlerde güle güle sür.
Hayırlı Olsun Bende Hyosongtan Vazgectim Ve 600 F Diyorum Nasip Olursa![]()
Valla güvenlik nedeni ile artçı bindirmemeye kararlıyım.Lakin sana 125 te bi sözüm var.o yüzden seni bindiricem.sözümü tuttuktan sonra da kimseyi bindirmicem.burdan köfte meselesini takip ediyorum.Ayarlanırsa kesinlikle de gelicem.zaten pendikteyim.![]()
Pendiğin neresinde ? Ne yani köfte yemeden baska bi zaman şöle abi kardeş gibi buluşamaz mıyız egzost sesi dinlemiş olurum hem![]()
Valla bende en çok HYO düşünüyordum.Sonra kanıma girdi arkadaşlar.600f aldırdılar.Şimdi iyiki almışım diyorum.bunda da böyle bir keramet varmış demekki.Hayırlı Olsun Bende Hyosongtan Vazgectim Ve 600 F Diyorum Nasip Olursa![]()
Kötülemek için söylemiyorum.Fakat bir iki bin ytl daha verip 600 f alınacak bir motor.Sonra HYO da parça problemi felan.NE gerenk var bunlara.hayırlı olsun usta allah olmayanlarada versın kazasız belasız inşallah :cat:
amin arkadaşım.allah gönlüne göre versin.
senle aynı kafadayız haberin olsun:queen:
teşekkür ederim.sağolasın.arkadasım hayırlı olsun gule gule bın
teşekkür ederim.Cümlemizin tekeri düz bassın.hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız.. :wiinkk:
Güle güle kazasız belasız kullan.
Bu cümle benim limitlerimi belirtiyo sadece.Sevdiğim değil sevenlerimi düşünüyorum.abi hayırlı ugurlu olsun benım aklımdakılerı gerceklestırmıssın cıbırda tecrube sonrada saglam guzel bı makına....
HIZ GÖSTERGESİNE BAKINCA KIZIMIN VE ESİMİN YÜZÜNÜ GÖRÜYORUM:cat:
bu laf bitirdi abi beni helal olsun... ALLAH KAZA BELA VERMESİN
hayırlı olsun güle güle kullan
inşallah bana da aynısın dan