125 ten sonra yenisi 600F

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
11
hayırlı olsun çok güzel seçim .bendede 600 f var iki ay oldu alalı lütfen lastiklerine dikkat ben ön ve arka lastiği deiştirdikten sonra motor çok deişti gaz açınca sürekli kuyruk sallıyodu şimdi daha iyi hızlanıyo
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Hayırlı olsun arkadaşım keyifle kullanmanı dilerim :rendeer::rendeer::rendeer:

teşekkür ederim arkadaşım.

Hayırlı olsun. Biraz hızlı büyütmüşsün, inşallah her zaman kendine hakim olursun. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

Evet biraz hızlı başladım.Bir buçuk ay CıBıR.Sonra CaBbaR.Allah sonumu hayır etsin.:)Fakat en azından 2 sene binerim diye düşünüyorum bu motoru.yada 3 sene.Sonra ............sonrası yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim arkadaşım.



Evet biraz hızlı başladım.Bir buçuk ay CıBıR.Sonra CaBbaR.Allah sonumu hayır etsin.:)Fakat en azından 2 sene binerim diye düşünüyorum bu motoru.yada 3 sene.Sonra ............sonrası yok.

hahahaa süper ya cabbar valla ben sana bişey söyleyim kral motor almışsın hiç hevese kapılıpta değişitirim deme,bende 98 modeli var cabbar ama 2005 2006 alacağım aynısının..hayırlı olsun
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güle güle kazasız belasız günlerde kullanmanızı dilerim. sınıfında alınabilecek belki de en mantıklı 4 silindir. yalnız daha önce tecrübeniz yoksa ve cbr125 le sadece 1,5 ay birlikte olduysanız en azından eğitim almanızı tavsiye ederim. çünkü herşey kendine hakim olup gaz açmamakla bitmiyo. tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..tekerin düz bassın :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Arkadaşım hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum sana ama cbr 125 ile cbf 600 ün arasında dağlar kadar fark var. Lütfen motoru tam tanımadan, huyunu suyunu bilmeden limitleri zorlama. Risklerden uzak dur ve dikkatli kullan olur mu? Keyifli sürüşler tekrar. :cat:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
106
Hayırlı Ugurlu Olsun.allah Kaza Bela Vermesın
Gecen Cbr125 Topıgınde Okudum Senı Cbr Yenı Aldıgını Falan Bak Bı Gın 600 Luge Bınıyosun ..
Aman Dıkkat Et Abi ..
Benımde Kızım Var Ben Hız Göstegesını ıcıne Onun Resmını Koymayı Düşünüyorom..
Faydası Olur .
Tabıkı Cbr Aldıgım Zaman..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun motorunuz.

Allah kaza bela vermesin.


Hani motoru büyütmeyi düşünmüyorum ama 600'lük bir motor düşünürsem Honda 600F almayı düşüneceğim bir motor olur muhtemelen.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
7
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin bu fiyata alınabilecek en yüksek modeli almıssın zaten normal bir ss alacak olsaydın 2-3 yas daha büyük olurdu ee 4-5 yasında ki makinenin temizini bulmak ta mesele, güzel seçim ancak f digerlerine göre biraz fazla yakıyor :pale: km basına 23 kurus olması lazım basarsan 26 ya filan cıkıyor yanlıs hatırlamıyorsam saglam makine en önemlisi 2006 model olması tekrar hayırlı olsun , lastigin düz bassın :) :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza yüzü göstermesin :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle.

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan, Allah kaza bela göstermesin.

Hayırlı olsun kazasız belasız kullanasın.

güle güle kazasız belasız günlerde kullanmanızı dilerim. sınıfında alınabilecek belki de en mantıklı 4 silindir. yalnız daha önce tecrübeniz yoksa ve cbr125 le sadece 1,5 ay birlikte olduysanız en azından eğitim almanızı tavsiye ederim. çünkü herşey kendine hakim olup gaz açmamakla bitmiyo. tekrar hayırlı olsun.

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..tekerin düz bassın :)

Güzel motor hayırlı olsun. Darısı fazerimin başına :queen:

Arkadaşım hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum sana ama cbr 125 ile cbf 600 ün arasında dağlar kadar fark var. Lütfen motoru tam tanımadan, huyunu suyunu bilmeden limitleri zorlama. Risklerden uzak dur ve dikkatli kullan olur mu? Keyifli sürüşler tekrar. :cat:

Hayırlı Ugurlu Olsun.allah Kaza Bela Vermesın
Gecen Cbr125 Topıgınde Okudum Senı Cbr Yenı Aldıgını Falan Bak Bı Gın 600 Luge Bınıyosun ..
Aman Dıkkat Et Abi ..
Benımde Kızım Var Ben Hız Göstegesını ıcıne Onun Resmını Koymayı Düşünüyorom..
Faydası Olur .
Tabıkı Cbr Aldıgım Zaman..

Hayırlı kardeşim güle güle kullan :)

Hayırlı olsun motorunuz.

Allah kaza bela vermesin.


Hani motoru büyütmeyi düşünmüyorum ama 600'lük bir motor düşünürsem Honda 600F almayı düşüneceğim bir motor olur muhtemelen.

hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin bu fiyata alınabilecek en yüksek modeli almıssın zaten normal bir ss alacak olsaydın 2-3 yas daha büyük olurdu ee 4-5 yasında ki makinenin temizini bulmak ta mesele, güzel seçim ancak f digerlerine göre biraz fazla yakıyor :pale: km basına 23 kurus olması lazım basarsan 26 ya filan cıkıyor yanlıs hatırlamıyorsam saglam makine en önemlisi 2006 model olması tekrar hayırlı olsun , lastigin düz bassın :) :cat:

Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza yüzü göstermesin :rendeer:

İyi dileklerini benimle paylaşan tüm MT.net kullanıcısı arkadaşlarıma, tüm motosikleti olan,olmayan, hayallerini motosiklet süsleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim.Allah hepimizin yardımcısı olsun.Hepimiz dikkatli olalım.Full koruma tam KORUMA.Allah hepimizi bizi seven insanlara bağışlasın.

hayırlı olsun çok güzel seçim .bendede 600 f var iki ay oldu alalı lütfen lastiklerine dikkat ben ön ve arka lastiği deiştirdikten sonra motor çok deişti gaz açınca sürekli kuyruk sallıyodu şimdi daha iyi hızlanıyo

Tavsiyen için teşekkür ederim.Lastiklerimin durumunun çok iyi olduğunu söyledi motorumu gören diğer motor kullanıcısı arkadaşlarım.Hız konusuna gelince söyleyebileceğim hiç birşey yok.Trafik'e ayak uydurmak gerektiğine inanıyorum.Çünki bu bir araç.Bir hız makinası yada eğlence değil.Tamamen bu mantıkla biniyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
208
arkadasım ALLAH kaza bela vermesın ALLAH herkezın gonlune gore versın harıka motor almıssın gule gule kullan ama arada cbr 125 muhabbetlerıne gır bızlerı unutma ....
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
tamam .. süper olur.Ama coq seneye izin kullanabilecekmiş ve GörkeM abi de gelecek.yani biraz daha var sabırsızlanıyorum. daha çok katılım olur :)

Valla güvenlik nedeni ile artçı bindirmemeye kararlıyım.Lakin sana 125 te bi sözüm var.o yüzden seni bindiricem.sözümü tuttuktan sonra da kimseyi bindirmicem.burdan köfte meselesini takip ediyorum.Ayarlanırsa kesinlikle de gelicem.zaten pendikteyim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst