- Katılım
- 1 Tem 2010
- Mesajlar
- 438
Evet arkadasım herkesın oldugu gıbı sızınde bır dusuncenız var bırakmanızda ss makınayı.
sız kandı hakkınızda hayırlısının bu olcagına ınandınız ınsallah hakkınızda hayırlısı olur.
Bazı arkadaslar ıyı etmıssın kurtulmussun, ısıme yaramayan bg rı neyleyım falan demıs. ss makınalar sadece pist lerde kullanılması lazım falan gıbı.
benım cok sevdıgım bır arkadasım kucucuk bır scooter ıle hayatını kaybettı.
yıne bır arkadasımın kardesı ole rahmetlı oldu bır arkadasım 99 dan buyana 135cc ıle felclı.
bunların hıc bırı ss yuksek hacımlı makına kullanmıyodu.
ozaman cros cular sehre hıc ınmesın veya endro cular hep dag bayır gezsın dursunlar madem ss sadece pist te kullanılması lazım bu nasıl bır bakıs yav ve bunu dıyenler motosıklet tutkunu:silent:
r:
r:
r:
sen tırafıkte yavasca gezınmeyı seversın ss cı oto yolda serıt cızgılerını ınceltmeyı sever....
sız kandı hakkınızda hayırlısının bu olcagına ınandınız ınsallah hakkınızda hayırlısı olur.
Bazı arkadaslar ıyı etmıssın kurtulmussun, ısıme yaramayan bg rı neyleyım falan demıs. ss makınalar sadece pist lerde kullanılması lazım falan gıbı.
benım cok sevdıgım bır arkadasım kucucuk bır scooter ıle hayatını kaybettı.
yıne bır arkadasımın kardesı ole rahmetlı oldu bır arkadasım 99 dan buyana 135cc ıle felclı.
bunların hıc bırı ss yuksek hacımlı makına kullanmıyodu.
ozaman cros cular sehre hıc ınmesın veya endro cular hep dag bayır gezsın dursunlar madem ss sadece pist te kullanılması lazım bu nasıl bır bakıs yav ve bunu dıyenler motosıklet tutkunu:silent:
sen tırafıkte yavasca gezınmeyı seversın ss cı oto yolda serıt cızgılerını ınceltmeyı sever....
Son düzenleme: