1000rr dan sonra vespaya geçiş..

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
bugün tarihi itibari ile motor kariyerimi sonlandırmış bulunuyorum, çok sevdiğim 2006 cbr 1000rr ımı bugün sattım ve artık yüksek ss motosiklet kullanmayacağım.
istanbul trafiğine uygun bir motor bakıyorum kendime ve düşündüğüm model vespa gt 200 yada gt 250

son günlerde motordan tamamen soğudum keyf alamaz oldum binmek eziyet demek ve istanbulda ne zaman binsem üstüne bu eziyeti çeker durumdaydım.

satarken biraz içim burkuldu ama şuan problem yok alıştım :)

herkese kazasız sürüşler dilerim..
bu arada bu bahsettiğim model vespa satan olursa bir mesaj beklerim

saygılar__


big_29890069sfr.jpg
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
hayırlı olması dileğiyle ...
mutlaka haklı bir sebebin vardır.

bende ikisinide sattım sym 250 aldım ve o da elimde kaldı işte acemilik :( şimdilik emanet joyride200'a biniyorum.
geçici olarak scooter bineceğim dedim ama elime yapıştı :) çok alıştım :) garajda olması gereken bir model , daha farklı bir duygu hissiyat ve sürüş keyfi veriyor...

motosiklet türünü değiştirmeniz hayata bakışınızı değiştirmemeniz dileğiyle
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakkınızda hayırlı olur inşallah...
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
hayırlı olması dileğiyle ...
mutlaka haklı bir sebebin vardır.

bende ikisinide sattım sym 250 aldım ve o da elimde kaldı işte acemilik :( şimdilik emanet joyride200'a biniyorum.
geçici olarak scooter bineceğim dedim ama elime yapıştı :) çok alıştım :) garajda olması gereken bir model , daha farklı bir duygu hissiyat ve sürüş keyfi veriyor...

motosiklet türünü değiştirmeniz hayata bakışınızı değiştirmemeniz dileğiyle


geçici olarak bende scooter aldım sattım ve bişeyin eksikliğini hisseder oldum oda scooter :)
hayata bakış açım sanırım aynı. sanırım diyorum çünkü tam emin değilim :bounce:





hakkınızda hayırlı olur inşallah...

amin umarım hayırlısı olur. bu arada nick in duygulandırdı beni hiç aklımdan çıkmıyor 1 haftadır (aye) :(

Hayırlısı olsun hakkınızda...
Ama makinada çok güzel duruyor yaa resimde:p



Hayırlısı olsun inşallah her şey istediğiniz gibi olur.

iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
böyle radikal hacim değişimleri sakat iş. dikkat et vespa ya. tekere kalkar falan ansızın:)
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Dikkat et demek gene gerekli olabilir yol tutuş ve frenaj 1000RR gibi olmayacak onada alışman gerekli olabilir , yinede hakkında hayırlısı olsun
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Ben satamadım , yanına bi scooter aldım :) sanıldığının aksine 1000 likten inip 150 liğe binince aman aman bi durum olusmuyor. Ben büyük keyif alıyorum, bazen keyif buymus be arkadas diyesimde geliyor
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem üzüldüm hem sevindim.
yeni motor almanız ve onunda hayırlı olması dileği ile.
ama bu vespalar scooter şeklinde vitessiz değilmi???
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
arkadaşlar ilk defa scooter kullanmayacağım 1000rr varkende zaten bir scooterim vardı ama onu sattım geçen sene ve bu sene artık tamamen büyük cc yi bıraktım. scooter bana daha çok keyf veriyor, scooteri 1000 lik makina kullanır gibi kullanmayacağım tabiki :)

vespayla teker he he :)


hatis eski vespaların kolda vitesi var fakat yenilerde yok. otomatik
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bunu sen ne kadara sattın ya ayıptır sorması.:(
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
valla tayfur hocam ne diyeyim senin adına sevindim, hatta rahmetli aYe nin sana ettiği tavsiyeler dün gibi aklımda ve sonrasında malum kazayı yaşamıştın, hakkında hayırlısı olsun, ani bi değişiklik ve farklı bi geçiş olmuş ama çabuk alışırsın umarım..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hayırlı uğurlu olsun lambor, motordan kopmayıpda hacim küçültmek büyük olgunluk nazarımda :rendeer:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
hayırlı uğurlu olsun.zor olsada alışırsın sonuçta motora binebileceksin ya gerisi hikaye....:p:rendeer:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
valla tayfur hocam ne diyeyim senin adına sevindim, hatta rahmetli aYe nin sana ettiği tavsiyeler dün gibi aklımda ve sonrasında malum kazayı yaşamıştın, hakkında hayırlısı olsun, ani bi değişiklik ve farklı bi geçiş olmuş ama çabuk alışırsın umarım..

sitede aye için açılan kaza haberini gördüğüm anda başımdan aşağı kaynar sular döküldü, zaten ss den sıkıldığım bi anda aldığımız bu üzücü kaza sonrasında ani kararla bıraktım ss yi, ama şunuda biliyorum 2 teker 4 teker farketmiyor ecel geldiyse bi şekilde bizi bulur.
yani aldığım bu kararda korkunun yeri yok sadece yaşadığım şehirde bu motorla mutlu olamıyorum. korkum yok ölmekten 600rr la patladıktan hemen sonra 1000rr almamdanda anlaşılacağı gibi.




hayırlı uğurlu olsun lambor, motordan kopmayıpda hacim küçültmek büyük olgunluk nazarımda :rendeer:

kanımıza işlemiş yani 50cc de olsa 2 tekere devam ederiz :)



hayırlı uğurlu olsun.zor olsada alışırsın sonuçta motora binebileceksin ya gerisi hikaye....:p:rendeer:


zor olmaz gibi geliyor bana ama bilmiyorum yolda ss gördüğümde içim gidebilir belki.


gilera runner da bir seçim olabilir??

vespada kararlıyım hatta konuyu açtığımda gt200 mü gts250 mi karar vermemiştim ama şuan gts250 de karar kıldım, benimle yaşlanır artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
BRAVOOOO derim,

SS makina ile 1 ay içinde yaşanan ve sadece bizim bildiğimiz 3 kaza var.
1. vatan caddesinde yaşanan ölümlü kaza ( taksi ye arkadan çarpan 600 RR )
2. hasan pınar ın yaptığı kötü kaza
3. aYe abimizin yaptığı bizleri günlerce üzüntü komasına sokan kazası

zaten trafikte kelle koltukta gidiyoruz istanbul un öküz 4 teker cilerin yüzüne, bunun üstüne birde bilinçsiz SS cuların tarfikte akrobasi oyunları benim yüreğimi ağzıma getiriyor.

Scooter a geçmene çok sevindim, şimdi, motosikleti uçak gibi değilde zevk aracı olarak görerek keyfini çıkararak süreceğine eminim.

Hayırlı uğurlu olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst