- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 187
- Konu Yazar
- #1
bugün tarihi itibari ile motor kariyerimi sonlandırmış bulunuyorum, çok sevdiğim 2006 cbr 1000rr ımı bugün sattım ve artık yüksek ss motosiklet kullanmayacağım.
istanbul trafiğine uygun bir motor bakıyorum kendime ve düşündüğüm model vespa gt 200 yada gt 250
son günlerde motordan tamamen soğudum keyf alamaz oldum binmek eziyet demek ve istanbulda ne zaman binsem üstüne bu eziyeti çeker durumdaydım.
satarken biraz içim burkuldu ama şuan problem yok alıştım
herkese kazasız sürüşler dilerim..
bu arada bu bahsettiğim model vespa satan olursa bir mesaj beklerim
saygılar__
istanbul trafiğine uygun bir motor bakıyorum kendime ve düşündüğüm model vespa gt 200 yada gt 250
son günlerde motordan tamamen soğudum keyf alamaz oldum binmek eziyet demek ve istanbulda ne zaman binsem üstüne bu eziyeti çeker durumdaydım.
satarken biraz içim burkuldu ama şuan problem yok alıştım
herkese kazasız sürüşler dilerim..
bu arada bu bahsettiğim model vespa satan olursa bir mesaj beklerim
saygılar__