1000rr dan sonra vespaya geçiş..

Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Evet arkadasım herkesın oldugu gıbı sızınde bır dusuncenız var bırakmanızda ss makınayı.
sız kandı hakkınızda hayırlısının bu olcagına ınandınız ınsallah hakkınızda hayırlısı olur.

Bazı arkadaslar ıyı etmıssın kurtulmussun, ısıme yaramayan bg rı neyleyım falan demıs. ss makınalar sadece pist lerde kullanılması lazım falan gıbı.
benım cok sevdıgım bır arkadasım kucucuk bır scooter ıle hayatını kaybettı.
yıne bır arkadasımın kardesı ole rahmetlı oldu bır arkadasım 99 dan buyana 135cc ıle felclı.

bunların hıc bırı ss yuksek hacımlı makına kullanmıyodu.

ozaman cros cular sehre hıc ınmesın veya endro cular hep dag bayır gezsın dursunlar madem ss sadece pist te kullanılması lazım bu nasıl bır bakıs yav ve bunu dıyenler motosıklet tutkunu:silent::pr::pr::pr:

sen tırafıkte yavasca gezınmeyı seversın ss cı oto yolda serıt cızgılerını ınceltmeyı sever....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah allah çok ilginç bir karar hocam :) Tabii ki bizlere saygı duymak düşer. Fakat şunu merak ediyorum. Sen bu motosikleti öleceğini bile bile almadı mı? Üstüne binip gazı açmadın mı egzozunla kulakları yırtmadın mı? Sen bilmiyormuydun zaten 200 ile giderken bir taşa çarpsan tepe takla olacağınıda şimdi ölmekten falan bahsediyorsun :silent: Arkadaşlar motosiklete bindiniz marşa bastınız ve ayağınız yerden kesildikten sonra ölüm oyunu başlamış demektir.. Bunun ne SS'i ne Endurosu ne mobileti :) Birisi demiş işte SS'e binenlerin burnu havada oluyor falan filan. Nerden biliyorsun ve niçin böyle bir genelleme yaptınız abicim? Ben gider kuryesine selam veririm yada commuter'a binen bir arkadaşımıza selam veririm ama giderde Yamaha R6'ya binene selam vermem ::eviiil:: Bunlar bence fikrimizi aşan konular. Herkesi bir tutmayalım... Ama ben şunu söylemeliyim. Racing'ten bıkmayacağım ve sonuna kadar gideceğim. Arkadaşın biride SS pistin motorudur demiş :queen::queen: O zaman enduroyada asfaltta binilmesin kardeşim bu ne saçmalıktır ya :farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 ----------

Evet arkadasım herkesın oldugu gıbı sızınde bır dusuncenız var bırakmanızda ss makınayı.
sız kandı hakkınızda hayırlısının bu olcagına ınandınız ınsallah hakkınızda hayırlısı olur.

Bazı arkadaslar ıyı etmıssın kurtulmussun, ısıme yaramayan bg rı neyleyım falan demıs. ss makınalar sadece pist lerde kullanılması lazım falan gıbı.
benım cok sevdıgım bır arkadasım kucucuk bır scooter ıle hayatını kaybettı.
yıne bır arkadasımın kardesı ole rahmetlı oldu bır arkadasım 99 dan buyana 135cc ıle felclı.

bunların hıc bırı ss yuksek hacımlı makına kullanmıyodu.

ozaman cros cular sehre hıc ınmesın veya endro cular hep dag bayır gezsın dursunlar madem ss sadece pist te kullanılması lazım bu nasıl bır bakıs yav ve bunu dıyenler motosıklet tutkunu:silent::pr::pr::pr:

sen tırafıkte yavasca gezınmeyı seversın ss cı oto yolda serıt cızgılerını ınceltmeyı sever....
Kalp kalbe karşı derler ya doğruymuş :) Benzer şeyleri yazmışız hocam :cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
yav ne kadar çok kişi ss den kurtulmussun iyi yapmıssın diyor =) arkadas ss alsaydıda tecrüben varsa çok iyi yapmıssın derdi pekçoğumuz heralde =) ben motor cc si küçültmedim ama peugeot 206 gtmi satıp yine 206 1.4 hd ye geçince bir hoş oldum..basıyosun gitmiyor basıyosun iyi durmuyor.. bu zamanı atlatabilirsen sorun yok aynı sigarayı bırakmak gibi ilk 1 ayı atlat yeter =) emanetende olsa baskasını ss sini sakın kullanma :D
 
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
586
Lamborghini, nasıl gidiyor scooter ile hayat? İyi bir kıyaslama yapacak kadar tecrüben olmuştur. Özellikle keyif ve güven hissi açısından yorumlarını merak ediyorum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst