10 adet Kitap Bağışlayana Fuar Bileti Bedava

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
gerilme yaşamaya gerek yok,öyle insanlar var ki okumak için eski gazeteleri bile istiyorlar.kitabın yerini ne projeksiyon tutar ne bilgisayar tabiki onlarda gerekli fakat herşeyinde yeri farklı.kitap ile projeksiyonun alakasını da anlayamadım ya =) neyse.


bu arada hala devam mı? ben bilet ayarlayamadım da =) pazar günü kapıda kitap bilet olayına girme şansımız var mı?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hala devam tabiiki :)

Pazar günü saat 12:00 da elinde 10 kitapla gelen herkes davetiyesini alacak..



Okulumun da reklamını yapayım gene..Hiiisaaar, hissaarr okullarııı, laylay looom..
(Ne de olsa okulun kar ortağıyım değil mi?)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Tebrikler Osbourne gerçekten çok güzel bir kampanya olmuş kitap teslim edip davetiye almak isteyen arkadaşlar olursa bizede yönlendirebilirsin ama tabi davetiye bırakmak kaydıyla ...
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
30
Yaşınıza saygı duyup ağır yazmamaya çalışacağım.



Git işine be adam! Burada bir öğretmen çaba sarfediyor, kitap isteyen okullara kitap gönderiyor, sen hala gelmiş bıdıbıdı ediyorsun! Hocam o biletleri bulabilmek için cebinden para harcayıp nerelere gitti, kaç kişiye bel bağladı haberin var mı? Beğenmediğin işten bir gram çıkarı olduğunu mu zannediyorsun? Kaç firma o kampanyaya blet verdi ama adını söylemedi haberin var mı? Engin hocam gibiler bana hala adam gibi adamların var olduğunu hatırlatıyor, senin gibilerse insanlığın kokuşmuş yanlarını! Beğenmiyorsan kes sesini, otur oturduğun yerde!

dar alanda kısa paslaşmalar... dediklerimden hiç bişi anlamamışsınız... o biletleri almak için nerelere gitti...sen bilet kapmak için kitap veriyorsan vah halimize neyse ...kitap toplayıp yollayın bol bol 30 senedir 1 gram ilerleme yok aynı tas aynı hamam...kısaca ihtiyaçlar farklılaştı bunu bil yeter...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
bende +1 tane bilet var....
OSBOURNE, DUY SESİMİ!!!
Kitapları bana getirin davetiyeyi kapın :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla bende açıköğretimin ders kitapları var bolca bi kursta hocalık yaparken kenara koymuştum şimdi bunları kime vereyim bileti alayım:)kitap sorun değil zaten onun faydası ayrı bi durum ama ben bilet bulamıyorum:(
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
bu çaba eleştirilmeyecek diye bir kaide yok.
nihayetinde osbourne kendi çapında bir aktivite tertiplemiş,
beğenirsiniz
beğenmezsiniz.

sizlerin daha iyi fikirleri var ise buyrun paylaşın katılalım.

bana kalır ise beyhude bir çaba. okuma alışkanlığı yok senebilecek kadar az olan bir milletin içinde neden kitap toplanır ?


ihtiyaçların farklılaştığı konusunda hem fikirim.
çağımızda bilgiye ulaşmanın en kolay yolu internet.
peki internete ulaşmak o kadar kolay mı ?
henüz temel ihtiyaçları olan su, elektrik, ısınma gibi giderleri karşılayamayan okullarımız azımsanamayacak derecede yüksek iken,
eğitim hakkı maalesef eşit biçimde uygulanmıyor iken,
"milli eğitim" kalıbı çağdaş eğitimi kapsamıyor iken,
meydan ne idüğü belirsizlere bırakılıp gencecik insanlar birilerinin arka bahçeleri kabul ediliyor iken,

bu paradoksu yıkmaya çalışmaktaki rahatsızlık veren kısım neresi ?

maalesef eleştirilerinizin mesnetini tam anlayamadım,
kendiniz daha net ifade ederseniz, eminin daha iyi anlaşabiliriz.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
30
bu çaba eleştirilmeyecek diye bir kaide yok.
nihayetinde osbourne kendi çapında bir aktivite tertiplemiş,
beğenirsiniz
beğenmezsiniz.

sizlerin daha iyi fikirleri var ise buyrun paylaşın katılalım.

bana kalır ise beyhude bir çaba. okuma alışkanlığı yok senebilecek kadar az olan bir milletin içinde neden kitap toplanır ?


ihtiyaçların farklılaştığı konusunda hem fikirim.
çağımızda bilgiye ulaşmanın en kolay yolu internet.
peki internete ulaşmak o kadar kolay mı ?
henüz temel ihtiyaçları olan su, elektrik, ısınma gibi giderleri karşılayamayan okullarımız azımsanamayacak derecede yüksek iken,
eğitim hakkı maalesef eşit biçimde uygulanmıyor iken,
"milli eğitim" kalıbı çağdaş eğitimi kapsamıyor iken,
meydan ne idüğü belirsizlere bırakılıp gencecik insanlar birilerinin arka bahçeleri kabul ediliyor iken,

bu paradoksu yıkmaya çalışmaktaki rahatsızlık veren kısım neresi ?

maalesef eleştirilerinizin mesnetini tam anlayamadım,
kendiniz daha net ifade ederseniz, eminin daha iyi anlaşabiliriz.

sıkıntım şu gerçek ihtiyaçlara gölge düşürüyor bu kitap işi...Sen öğretici olarak devletin verdiği kitapları tam 4x4 öğretirsinde ozaman diğer toplanan kitaplara gerek duyarsın ama sıkıntı kitapta değilki...batı grubunda yaşayan insanlarımız hadi kitap toplayalım insanlık görevimizi yerine getirelim huzurunu yaşamak için böle çalışmalara giriyorlar eminim...ama dağın öteki yüzü böyle değil işte...Adam güzel Türkçemizi Türk olarak hayat anlayışımızı öğrenemiyor ki kitap okusun...Eğer kuzunun içinde okuma bol bol okuma hırsı varsa zati onu kimse durduramaz illaki bulur o kitabı okumak için...NEYSE HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar kendim ancak gelebilmiş durumdayım. Geceyi hastahanede geçirdim, zehirlenmişim.
Telefonumun da şarjı bitmiş durumdaydı. Daha yeni açtım. Skullhunter ile görüştüm az önce standa kitap bırakanlar olmuş, umarım kimse içeri girememiş durumda kalmamıştır. O kitapları da nasıl getirecek buraya adam bilemiyorum. Çok kötü hissediyorum şuan zaten.
Umarım kimse bir sıkıntı çekmez. :pale:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Arkadaşlar kendim ancak gelebilmiş durumdayım. Geceyi hastahanede geçirdim, zehirlenmişim.
Telefonumun da şarjı bitmiş durumdaydı. Daha yeni açtım. Skullhunter ile görüştüm az önce standa kitap bırakanlar olmuş, umarım kimse içeri girememiş durumda kalmamıştır. O kitapları da nasıl getirecek buraya adam bilemiyorum. Çok kötü hissediyorum şuan zaten.
Umarım kimse bir sıkıntı çekmez. :pale:

Enginim geçmiş olsun .....

ah keşke ulaşabilseydin bana :pr: gerçi bu sene fuara gitmedim sabahtan beri boştaydım bi şekilde organize ederdim ....
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Arkadaşlar kendim ancak gelebilmiş durumdayım. Geceyi hastahanede geçirdim, zehirlenmişim.
Telefonumun da şarjı bitmiş durumdaydı. Daha yeni açtım. Skullhunter ile görüştüm az önce standa kitap bırakanlar olmuş, umarım kimse içeri girememiş durumda kalmamıştır. O kitapları da nasıl getirecek buraya adam bilemiyorum. Çok kötü hissediyorum şuan zaten.
Umarım kimse bir sıkıntı çekmez. :pale:

Engin abi çok geçmiş olsun, çok üzüldüm :pale: Umarım iyisindir :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Enginim geçmiş olsun .....

ah keşke ulaşabilseydin bana :pr: gerçi bu sene fuara gitmedim sabahtan beri boştaydım bi şekilde organize ederdim ....

Valla usta bildiğin pert durumdayım dün, ki hala da öyleyim. Telefonunda şarjı bitikti vs. Tam feci durum yani. Erhan arabasına yüklemiş zaten bir ton kitap birde dün ve bugün getirenler olmuş bir sürü. Bakalım halledebilecek mi? Adama da bir sürü iş çıkardık..
Ayrıca, saolsın aparatım benim, düşünmen yeter :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:37 ----------

Engin abi çok geçmiş olsun, çok üzüldüm :pale: Umarım iyisindir :rendeer:

Reşit'cim saolasın..Valla kuyruk titrer gibi oldu dün resmen :)
Seninle de seminer çıkışı görüşemedik dün, kusura bakma yav..
Dün zaten koşuşturmaktan, telefonlara bakmaktan fuarı da gezemedim, bugün de böyle olunca bir halt anlamadım ben :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
sıkıntım şu gerçek ihtiyaçlara gölge düşürüyor bu kitap işi...Sen öğretici olarak devletin verdiği kitapları tam 4x4 öğretirsinde ozaman diğer toplanan kitaplara gerek duyarsın ama sıkıntı kitapta değilki...batı grubunda yaşayan insanlarımız hadi kitap toplayalım insanlık görevimizi yerine getirelim huzurunu yaşamak için böle çalışmalara giriyorlar eminim...ama dağın öteki yüzü böyle değil işte...Adam güzel Türkçemizi Türk olarak hayat anlayışımızı öğrenemiyor ki kitap okusun...Eğer kuzunun içinde okuma bol bol okuma hırsı varsa zati onu kimse durduramaz illaki bulur o kitabı okumak için...NEYSE HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM...

murat özür gerektiren bir kabahat görmedim ben.
nihayetinde kendi görüşünü dile getirdin.
ortak paydamıza bakalım.

biraz öztatmin için bu tür eylemlere girenlerde muhtemelen vardır.
lakin "kitap okumak" kültürel bir faaliyet.
şahsım adına konuşursam;
kitap okumaktan ziyade sinemayı daha çok severim. işte bu klasik Türk düşüncesidir. o yüzden insanlarımız kültürlerini ne idüğü belirsiz medyadan alıyorlar.
televizyon ve gazeteler,
yahut tekerleme gibi aynı düşünceyi sürekli pompalayan yazarlar.

buradaki püf nokta faklı görüşlerin elde edileceği bir eğitim.

nazarımda kitap okumak erdemdir.
bu erdem doğuştan kazanılmaz öğretilir.

kitap okumanın maddi bir boyutu da var.

evvelden dediğim gibi sen de bak etrafına şöyle ele avuca gelir bir halk kütüphanesi var mı ?

zarar verecek bir düşünce değil.
dikkat et insanlara sosyal ve kültürel aktiviteler içerisinde yer alamaları için vakit bırakılmıyor.

insanlara sorarlar hangi tür televizyon proglarını izlersiniz hepsinde aynı yanıt "belgesel"!

öyle midir ?

peki bu televole kültürü nereden geldi de yerleşti içimize herkes belgesel izliyor ise ?

o kadar gereksiz ve yanlış bilgiler ile doldurdular ki kafamızı insanlık servüveni ve insanlık kültürünü öğrenebilmek için en ulaşılabilir olan kitaplara dönmemiz gerekli .

umarım kendimi net ifade edebilmişimdir.


enginciğim büyük geçmiş olsun.
tiz zamanda kendini toparlayasın.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Önümüzdeki maçlara bakacağız artık. Havalar bir düzelsin, görüşmeleri sıklaştıralım. Tekrar geçmiş olsun Engin abi.:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Engin geçmiş olsun..umarım şimdi daha iyisindir...
sen kendine iyi bak..diğer işler nasıl olsa birşekilde halledilecektir...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar kendim ancak gelebilmiş durumdayım. Geceyi hastahanede geçirdim, zehirlenmişim.
Telefonumun da şarjı bitmiş durumdaydı. Daha yeni açtım. Skullhunter ile görüştüm az önce standa kitap bırakanlar olmuş, umarım kimse içeri girememiş durumda kalmamıştır. O kitapları da nasıl getirecek buraya adam bilemiyorum. Çok kötü hissediyorum şuan zaten.
Umarım kimse bir sıkıntı çekmez. :pale:


Geçmiş olsun engin bey,bugün sizle tanışırım düşüncesi ile kızımla fuar'a gittik,
sağolsun adminle tanıştık ve sizi bekledik,sonuçta bir başka buluşmaya kaldı.
Umarım çabuk toparlarsınız.
Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst