sıkıntım şu gerçek ihtiyaçlara gölge düşürüyor bu kitap işi...Sen öğretici olarak devletin verdiği kitapları tam 4x4 öğretirsinde ozaman diğer toplanan kitaplara gerek duyarsın ama sıkıntı kitapta değilki...batı grubunda yaşayan insanlarımız hadi kitap toplayalım insanlık görevimizi yerine getirelim huzurunu yaşamak için böle çalışmalara giriyorlar eminim...ama dağın öteki yüzü böyle değil işte...Adam güzel Türkçemizi Türk olarak hayat anlayışımızı öğrenemiyor ki kitap okusun...Eğer kuzunun içinde okuma bol bol okuma hırsı varsa zati onu kimse durduramaz illaki bulur o kitabı okumak için...NEYSE HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM...
murat özür gerektiren bir kabahat görmedim ben.
nihayetinde kendi görüşünü dile getirdin.
ortak paydamıza bakalım.
biraz öztatmin için bu tür eylemlere girenlerde muhtemelen vardır.
lakin "kitap okumak" kültürel bir faaliyet.
şahsım adına konuşursam;
kitap okumaktan ziyade sinemayı daha çok severim. işte bu klasik Türk düşüncesidir. o yüzden insanlarımız kültürlerini ne idüğü belirsiz medyadan alıyorlar.
televizyon ve gazeteler,
yahut tekerleme gibi aynı düşünceyi sürekli pompalayan yazarlar.
buradaki püf nokta faklı görüşlerin elde edileceği bir eğitim.
nazarımda kitap okumak erdemdir.
bu erdem doğuştan kazanılmaz öğretilir.
kitap okumanın maddi bir boyutu da var.
evvelden dediğim gibi sen de bak etrafına şöyle ele avuca gelir bir halk kütüphanesi var mı ?
zarar verecek bir düşünce değil.
dikkat et insanlara sosyal ve kültürel aktiviteler içerisinde yer alamaları için vakit bırakılmıyor.
insanlara sorarlar hangi tür televizyon proglarını izlersiniz hepsinde aynı yanıt "belgesel"!
öyle midir ?
peki bu televole kültürü nereden geldi de yerleşti içimize herkes belgesel izliyor ise ?
o kadar gereksiz ve yanlış bilgiler ile doldurdular ki kafamızı insanlık servüveni ve insanlık kültürünü öğrenebilmek için en ulaşılabilir olan kitaplara dönmemiz gerekli .
umarım kendimi net ifade edebilmişimdir.
enginciğim büyük geçmiş olsun.
tiz zamanda kendini toparlayasın.