[1 Nisan] !!!son Dakika!!! Motoshow'06 Fuarinda Yangin çikti

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
61
sabah sabah bana da 1 nisan şakası yaptılar z.burnu ışıklarda arkadan vurdular motoruma :salut: gitti canım arka çamurluk
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hemde acayip yedim arkadaşlarada farkında olmadan yedirdim.:cherry: İçimdende iyiki perşembe gitmişim fuara diye düşündüm bencilce.:joker:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
dishy' Alıntı:
Olcay ayrıntıya insen diorum :silent:

bu mesaja bakıp da yedim sanmayın ha biliodum bende yicek göz var mı :cherry: :bounce:
hatta bu varya bnden çaldı fikri caniii!!! insan mod olunca böle oluo işşteee :p :p :p
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
22
puhaha

Güzel şaka... ama biraz mantıksız geldi cuma günü gitmiştim fuara çadırlar ile içerideki hall arasındaki mesafe çok dedim nasıl olur bu :)

Nisan ayı hayırlı olsun!
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
walla sinirden ağlayacaktım uzun zamandır bugunu bekliorum fuara gitmek için böyle de şaka olmaz ki ya:queen: :queen:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak ya nasılda yedim ilk başta:)
sonra iyiki 1 nisan mış dedim:)
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
okuduğumda başımdan hafiften sıcak sular döküldü gibi oldu.yani ben de yedim
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
fuarda bir kawasaki z750 ölü. 5 adet yamaha R1 hastanede yoğun bakımda :queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Valla feci yedim. Pazar günü bir daha ziyaret edemiyecem diye üzülmüştüm.:mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
Eyong felekat seneryo yazmışsın valla helal olsun:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
xxxxx' Alıntı:
Eyong felekat seneryo yazmışsın valla helal olsun:queen:

Tabi, sabahın köründe ona ilham veren de benim ayrıca :bounce:

O nun aklına mı gelir 1 nisan filan o paso çalışsın :p :p :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bende yedim...hemen ntv ve cnni açtım...hani nerde haber ambiansına girdim...:mrgreen:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
nasıl olsa gelen ötv zammıyla yangın çıkmıştı.Fuar yansa ne olurduki.İkinci bölüm şakaydı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu hain oluşumun içinde demek sende varsın dishy...hayın domdomlar sizi...bunu yazıyorum kenara...güdümlü füze gelecek uygun bir zamanda...:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
mete_han' Alıntı:
bu hain oluşumun içinde demek sende varsın dishy...hayın domdomlar sizi...bunu yazıyorum kenara...güdümlü füze gelecek uygun bir zamanda...:p

:cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst