- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
- Konu Yazar
- #1
Az önce aldığımız bilgiye göre dışardaki büyük bir çadırda başlayan yangın içeriye sıçramış durumda, radyodan duyduğum kadarıyla yangın hala söndürülememiş ve neredeyse içerdeki standların yarısı yanmış durumda. Yetkililer yangının erken saatte çıkmasını ve ziyaretçilerin henüz orada bulunmamasını büyük bir şans olarak açıkladı, henüz ölü yada yaralı haberi yok. Saatin erken olması ve orada kimsenin bulunmamasından dolayı ölü yada yaralı olma ihtimali çok düşük.
Birazdan resim elde edebilirsem ekleyeceğim.
Herkese geçmiş olsun...
Birazdan resim elde edebilirsem ekleyeceğim.
Herkese geçmiş olsun...