[1 Nisan] !!!son Dakika!!! Motoshow'06 Fuarinda Yangin çikti

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Az önce aldığımız bilgiye göre dışardaki büyük bir çadırda başlayan yangın içeriye sıçramış durumda, radyodan duyduğum kadarıyla yangın hala söndürülememiş ve neredeyse içerdeki standların yarısı yanmış durumda. Yetkililer yangının erken saatte çıkmasını ve ziyaretçilerin henüz orada bulunmamasını büyük bir şans olarak açıkladı, henüz ölü yada yaralı haberi yok. Saatin erken olması ve orada kimsenin bulunmamasından dolayı ölü yada yaralı olma ihtimali çok düşük.

Birazdan resim elde edebilirsem ekleyeceğim.

Herkese geçmiş olsun...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcay msn deyim beklerim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yemezler 1 nisaaaaaaaaaan :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
zuhtupasa' Alıntı:
yemezler 1 nisaaaaaaaaaan :queen:

:queen: :queen: :queen: bi de bana dedi ne biçim şaka die sildi topiğimi :pr:
pislik hehe bak yemediler ohh sanaaaaaaa :p :p :p
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İlk gördüğünüzde yediniz ama itiraf edin :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
1 nisan radyosuna hos geldiniz , iyi numaraydi kac kisi goruntuledi bunu sizce. Hadi hayirli gunler
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
218
tüh be sabah sabah şakalandık ilk 1nisan sakasıda sizden oldu:) hadi bakalım..:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
1
ASLINDA HEM UZULDUM HEM SEVİNDİM ... BU BUYUK BULUŞMA YARINA ERTELENIR DIYE DÜŞÜNMÜŞTÜM.. BENDE KATILIRIM O ZAMAN .. :pale:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
walla yedim dostum hemde sağlam yedim doğrusunu söyliyim hemen tv yi açtım haberler falan ancak bu günkü tarihi duyunca uyandım :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
ilahi EYONG yüreğimize indirdin...ne diyeyim sen çok yaşa..herkese kazasız belasız hoş anlarla dolu fuar günleri diliyorum.
dün akşam arkadaşlarımızı istanbula yolculadık..onlarada kendinizede iyi bakın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sağ salim teslim alındı..:mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen 1 nisan demeseniz yiyodum haaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst