Gevrek Şehit İlimdar Yılmaz İlköğretim Okuluna Kitap Yardımı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
120 çocuk, 120 öğrenci. Gözlerine bakın nasıl da ışıldıyor hepsinin.

Bu resimler elimize geçmeseydi eğer, konuyla ilgili birşeyler yazmak ve size duyurmak çok kolay olurdu. Ama resimlere baktıkca kafamda anlatılmak istenen bir sürü cümle beliriyor. Neresinden başlasam hangisini yazsam karar veremiyorum.

Bir kütüphane kurmuşlar kendilerine, ve öğretmeleri aracılığıyla bizden bir istekleri var, kitap.

Hep birlikte elele vererek bu çocukların kütüphanelerini kitaplarla doldurmak yakışır bize.

Onların hayalindeki "büyükşehirde yaşayan, hepsinin evinde bilgisayar, motosikletleri olan herşeye sahip ve istedikleri herşeyi başarabilen abi ve ablalar" a yakışır bir biçimde yapalım yardımlarımızı ama.

Haydi MT,

Biz ki anlık olarak yüzlerce üyenin bir araya geldiği bir platformuz.
Biz ki aktif oalrak yaklaşık 4000 üyeye sahibiz.


İstersek, üşenmezsek eğer bu çocukları kitaba doyururuz.

Hatta ben inanıyorum ki gönderdiğimiz kitaplar kütüphanelerine fazla gelecek ve civardaki diğer okullar ile paylaşacaklar.

Motosikletliler olarak yaşadıgımız sorunları biliyorsunuz ve bu sorunların temelinide egitim ve ögretimin eksiklinin oluşturdugunu biliyorsunuz. Üstelik yaşadıgımız sorunların hergeçen gün arttıgını çok çok iyi biliyorsunuz.Peki çözüm?

Burada çözümden kastettigimiz köklü bir çözümse bu çözüm çocukların kalemlerinden, defterlerinden, kitablarından geçiyor sizin bunlarıda bildiginizden şüphem yok..Bu nedenle gelecegimizi oluşturacak olan çocuklara yardımcı olacagınızı düşünüyorum Haydi MT

Adres:
Hakan özbay
Gevrek Şehit İlimdar Yılmaz İlköğretim Okulu Sorgun/YOZGAT

hakanozbay´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bizler yozgat ili Sorgun ilçesi Gevrek Şehit İlimdar Yılmaz İlköğretim Okulu öğretmen ve öğrencileriyiz. bir köy okuluyuz. 120 öğrenci ve 12 öğretmenle hizmetteyiz. Okulumuza kurduğumuz kütüphanemize kitap yardımları bekliyoruz. Bize www.sorgungevrekio.k12.tr ve 0 354 426 11 22 adreslerinden de ulaşabilirsiniz. Öğretmen ve öğrencilerimiz adına slm ve sevgilerimizle
hakan özbay
okul müdürü
[email protected]

gevrekehitilimdarylmazimk3.jpg


gevrekehitilimdarylmaziit2.jpg


gevrekehitilimdarylmazikw7.jpg


gevrekehitilimdarylmaziyi7.jpg


gevrekehitilimdarylmaziod9.jpg


gevrekehitilimdarylmaziom5.jpg


gevrekehitilimdarylmazian1.jpg
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben çocuklara göre olan kitaplarımı göndereyim :) Nerede toplanacak kitaplar nereye bırakalım :silent: Çok güzel ama kitaplarla birlikte herkes bir de oyuncak koysa :) Tecrübeyle sabittir dünyaları verseniz o kadar sevinmezler :cat: Çocuk sevindirmek çok güzel :rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben evdeki kitapları,ansiklopedileri belediyeye verecek oldum almadılar, bu ne vurdumduymazlık böyle:silent:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben evdeki kitapları,ansiklopedileri belediyeye verecek oldum almadılar, bu ne vurdumduymazlık böyle:silent:

En iyisi kendin göndereceksin :cat: Ben oldukça öyle yapıyorum ama bu sefer MT olarak tek bir yerde mi toplanıp gönderilecek onu anlamadım :silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
En iyisi kendin göndereceksin :cat: Ben oldukça öyle yapıyorum ama bu sefer MT olarak tek bir yerde mi toplanıp gönderilecek onu anlamadım :silent:

Normalde yukarda verdigim adrese kişisel olarak gönderilecek ama İstanbul grubu kendi arasında kitapları tek biryerde toplayımta gönderebilir.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normalde yukarda verdigim adrese kişisel olarak gönderilecek ama İstanbul grubu kendi arasında kitapları tek biryerde toplayımta gönderebilir.

ok :cat: herkes kendi göndersin o zaman , daha önce böyle bir girişimim olmuştu pek verimli olmuyor ..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yüksek ihtimal bir çoğumuzun evindeki kitaplar çocuklara ağır gelecektir.Bu işte eğitimli (Öğretmen,Pedagog,psikolog,vs.) arkadaşlarımızın yönlendirmesiyle,amacına uygun kitapları temin edip göndermemiz çok daha önemli.Bi organizasyon yapsak bence birçok kitap gönderebiliriz.Ben varım:cat:.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Süper bir fikir... Kendi adıma elimden geleni yapmak isterim. Tek bir yerde toplayıp gönderirsek daha güzel olur ama şahsi olarakta gönderilebilir.

Ayrıca yeschim arkadaşımızın dediği gibi içine 1-2 tanede oyuncak koydunuz mu çocukların sevinçlerini düşünemiyorum bile :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gecende dediğim gibi bi buluşma ayarlarsak o gün dileyen orayada getirebilir sahsi fikrim :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
bende varım...:cat:

herkes toplayacacığını toplasın,ayırsın...

ardından; merkezi bir yerde bulunan kurye firmasında MT olarak buluşalım...

anadolu ve avrupa yakası olarak 2'ye ayrılalım,mecidiyeköy'de ve kadıköy'de bulunan kurye firmasında buluşup,kolileri yollarız...

tabi ben bunarı ''sesli'' düşünüyorum... eksiğim yada yanlışımda olabilir,hadiyin millet....

beyin fırtınası estirip,bize yakışanı yapalım!!!!!!!!!!

:bestmt:::alkiis:::bestmt:::alkiis::
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yüksek ihtimal bir çoğumuzun evindeki kitaplar çocuklara ağır gelecektir.Bu işte eğitimli (Öğretmen,Pedagog,psikolog,vs.) arkadaşlarımızın yönlendirmesiyle,amacına uygun kitapları temin edip göndermemiz çok daha önemli.Bi organizasyon yapsak bence birçok kitap gönderebiliriz.Ben varım:cat:.

Milli eğitimin 100 kitap önerisi örnek teşkil edebilir :cat:

TÜRK EDEBİYATI
1. M. Kemal Atatürk - Nutuk
2. Kutadgu Bilig’den Seçmeler
3. Dede Korkut Hikayeleri
4. Yunus Emre Divanı’ndan Seçmeler
5. Mevlana-Mesnevi’den Seçmeler
6. Nasreddin Hoca Fıkralarından Seçmeler
7. Divan Şiirinden Seçmeler
8. Halk Şiirinden Seçmeler
9. Evliya Çelebi - Seyahatnamesi’nden Seçmeler
10. Kerem ile Aslı
11. Samipaşazade Sezai - Sergüzeşt
12. Halit Ziya Uşaklıgil - Mai ve Siyah
13. Hüseyin Rahmi Gürpınar - Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç
14. Ahmet Rasim - Şehir Mektupları
15. Ahmet Hikmet Müftüoğlu - Çağlayanlar
16. Ömer Seyfettin - Hikayelerden Seçmeler
17. Mehmet Akif Ersoy - Safahat
18. Ahmet Haşim - Bize Göre
19. Yahya Kemal Beyatlı - Eğil Dağlar
20. Yahya Kemal Beyatlı - Kendi Gök Kubbemiz
21. Abdulhak Şinasi Hisar - Boğaziçi Mektupları
22. Ruşen Eşref Ünaydın - Diyorlar ki
23. Yakup Kadri Karaosmanoğlu - Kiralık Konak
24. Yakup Kadri Karaosmanoğlu - Yaban
25. Refik Halit Karay - Memleket Hikayeleri
26. Refik Halit Karay - Gurbet Hikayeleri
27. Halide Edib Adıvar - Sinekli Bakkal
28. Halide Edib Adıvar - Mor Salkımlı Ev
29. Reşat Nuri Güntekin - Anadolu Notları
30. Reşat Nuri Güntekin - Çalıkuşu
31. Falih Rıfkı Atay - Çankaya
32. Falih Rıfkı Atay - Zeytindağı
33. Faruk Nafız Çamlıbel - Han Duvarı
34. Nazım Hikmet - Memleketimden İnsan Manzaraları
35. Şevket Süreyya Aydemir - Suyu Arayan Adam
36. Memduh Şevket Esendal - Ayaşlı ile Kiracıları
37. Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu
38. Peyami Safa - Fatih - Harbiye
39. Nihad Sami Banarlı - Türkçe’nin Sırları
40. Ahmet Hamdi Tanpınar - Beş Şehir
41. Ahmet Hamdi Tanpınar - Sahnenin Dışındakiler
42. Samiha Ayverdi - İbrahim Efendi Konağı
43. Necip Fazıl Kısakürek - Çile
44. Sabahattin Ali - Kuyucaklı Yusuf
45. Ahmet Kutsi Tecer - Şiirler
46. Ahmet Muhip Dıranas - Şiirler
47. Aşık Veysel - Dostlar Beni Hatırlasın
48. Orhan Veli - Bütün Şiirleri
49. Cahit Sıtkı Tarancı -Otuzbeş Yaş (Bütün Şirleri)
50. Kemal Tahir - Esir Şehrin İnsanları
51. Orhan Kemal - Eskicinin Oğulları
52. Sait Faik Abasıyanık - Kayıp Aranıyor
53. Sait Faik Abasıyanık - Hikayelerinden Seçmeler
54. Halikarnas Balıkçısı - Aganta Burina Burinata
55. Kemal Bilbaşar - Cemo
56. Samim Kocagöz - Kalpaklılar
57. Tarık Buğra - Küçük Ağa
58. Necati Cumalı - Tütün Zamanı
59. Rıfat Ilgaz - Karartma Geceleri
60. Orhan Hançerlioğlu - 7. Gün
61. Fakir Baykurt - Kaplumbağalar
62. Faik Baysal - Drina’da Son Gün
63. Abbas Sayar - Yılkı Atı
64. Haldun Taner - Hikayelerinden Seçmeler
65. Oğuz Atay - Bir Bilim Adamının Romanı
66. Aziz Nesin - Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz
67. Sabahattin Kudret Aksal - Gazoz Ağacı
68. Yusuf Atılgan - Anayurt Oteli
69. Cemil Meriç - -Bu Ülke
70. Ord. Prof. Dr. Ali Fuat Başgil - Gençlerle Başbaşa
71. Naki Tezel - Türk Masalları
72. Salah Birsel - Boğaziçi Şıngır Mıngır
73. Bahattin Özkişi - Sokakta

DÜNYA EDEBİYATI
74. Beydeba - Kelile ve Dimne
75. Eflatun - Devlet
76. Platon - Sokrates’ın Savunması
77. Sadi - Gülistan
78. Cervantes - Don Kişot
79. Balzac - Vadideki Zambak
80. Viktor Hugo - Sefiller
81. Goethe - Faust
82. Daniel Daefo - Robinson Crusoe
83. Dostoyevski - Suç ve Ceza
84. Gogol - Ölü Canlar
85. Turgenyev - Babalar ve Oğullar
86. Tolstoy - Savaş ve Barış
87. Gustav Flaubert - Madam Bovary
88. Charles Dickens - İki Şehrin Hikayesi
89. Knut Hamsun - Açlık
90. Jack London - Beyaz Diş
91. Rabindranath Tagore - Gora
92. Ernest Hemingway - Çanlar Kimin İçin Çalıyor
93. William Faulkner - Ses ve Öfke
94. İvo Andriç - Drina Köprüsü
95. Panait İstrati - Akdeniz
96. John Steinbeck - Fareler ve İnsanlar
97. M Selimoviç - Derviş ve Ölüm
98. Cengiz Dağcı - Onlar da İnsandı
99. Cengiz Aytmatov - Beyaz Gemi
100. Cengiz Aytmatov - Gün Olur Asra Bedel (Gün Uzar Yüzyıl Olur)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
PIERzig


SÜPERSİN!!!!!!:rendeer:

en azından bir fikrimiz oldu!!!!!!!!!!
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
okullar için birşeyler yapılınca mutlu oluyorum.. belki tuhaf olucak ama EĞER ÖĞRENCİLİĞİNİZDEN KALMA BLOK FÜLÜTLERİNİZ VARSA ONLARIDA KOYARMISINIZ.. ben doğuda görev yapmış bir müzik öğretmeni olarak orada çalışırken böyle yardımlar geldiğinde keşke içinden birkaç tanede MÜZİK ALETİ çıksa diye düşünürdüm.. ( sadece şahsi görüşüm) teşekkür ederim..
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
arkadaşlar...

konu açılalı 8-9 saat olmuş!!!! ve 10-12 kişi yazmış,duygu ve düşüncelerini paylaşmış!!!!


bumudur yani...........

normalde bu topic'in tavan yapması gerekirdi....

biraz daha ilgi,saygı ve özen göstermemiz gerek!!!!!!!!!!!

LÜTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
herkes kendi payına düşeni yapmalı.. Ben ne Yapabilirim? Bu Çocuklara Ne Gibi Bir Yardım Yapabilirim ?
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"PIERzig",hocam süper harika bir yazı eklemişsin,ellerine sağlık.:cat::rendeer:

arkadaşlar...

konu açılalı 8-9 saat olmuş!!!! ve 10-12 kişi yazmış,duygu ve düşüncelerini paylaşmış!!!!


bumudur yani...........

normalde bu topic'in tavan yapması gerekirdi....

biraz daha ilgi,saygı ve özen göstermemiz gerek!!!!!!!!!!!

LÜTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AYBERK arkadaşım,ELINT'İN dediği "4000 aktif üye" arkadaşın %99,9'u pek bu konularda aktif değildir.Beklemekte yanlış olur.Fakat daha önce çocuk yuvası örneğinde olduğu gibi hali vakti yerinde bikaç arkadaşımız konuya gerekli önemi gösterir ve geriye kalanlarda,"İşte motosiklet kardeşliği!" diye alkış tutar.Ben alıştım,Sende alışırsın.:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
duyarlılık gösteren tüm arkadaşlara kendi adıma çok teşekkür ederim

toplu bir şekilde yapamazsak bile lütfen tek tek gönderelim. Bie şekilde ulaşsın kitaplarda nasıl olursa olsun
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Topllu şekilde göndermek daha makul tek seferde doldururuz kitapları...
yakın bir etkinliğe herkes getirisn kitapları istanbul için konuşuyorum
sonrada kitapları orda yetkili biriye teslim etsin
oda gerekli okula göndersin...

benim düşüncem bu..
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
Sonuna bende kadar varım.benim ve yeğenlerin ne kadar onların eğitimine uygun kitabimiz varsa,ve yeni kitaplarda satın alıp,katkıda bulunacağım.

ayrıca bence kimse kimseyi beklemeden bir an önce adres belli göndersin.:)


Eğitim şart
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst