Yüksek ihtimal bir çoğumuzun evindeki kitaplar çocuklara ağır gelecektir.Bu işte eğitimli (Öğretmen,Pedagog,psikolog,vs.) arkadaşlarımızın yönlendirmesiyle,amacına uygun kitapları temin edip göndermemiz çok daha önemli.Bi organizasyon yapsak bence birçok kitap gönderebiliriz.Ben varım:cat:.
lütfen ama lütfen ansiklopedi göndermeyelim
MEB onaylı 100 temel eser var ve fiyatları da çok pahalı değil
çocuklara yardım amaçlı alıyoruz dediğinizde de oldukça güzel indirim yapıyorlar
aynı kitap birden fazla kişi tarafından alınacaktır, varsın alınsın çevre okullara dağıtılır böylece
paylaşım için teşekkürler
23 nisana yetiştirebiliriz![]()