- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
120 çocuk, 120 öğrenci. Gözlerine bakın nasıl da ışıldıyor hepsinin.
Bu resimler elimize geçmeseydi eğer, konuyla ilgili birşeyler yazmak ve size duyurmak çok kolay olurdu. Ama resimlere baktıkca kafamda anlatılmak istenen bir sürü cümle beliriyor. Neresinden başlasam hangisini yazsam karar veremiyorum.
Bir kütüphane kurmuşlar kendilerine, ve öğretmeleri aracılığıyla bizden bir istekleri var, kitap.
Hep birlikte elele vererek bu çocukların kütüphanelerini kitaplarla doldurmak yakışır bize.
Onların hayalindeki "büyükşehirde yaşayan, hepsinin evinde bilgisayar, motosikletleri olan herşeye sahip ve istedikleri herşeyi başarabilen abi ve ablalar" a yakışır bir biçimde yapalım yardımlarımızı ama.
Haydi MT,
Biz ki anlık olarak yüzlerce üyenin bir araya geldiği bir platformuz.
Biz ki aktif oalrak yaklaşık 4000 üyeye sahibiz.
İstersek, üşenmezsek eğer bu çocukları kitaba doyururuz.
Hatta ben inanıyorum ki gönderdiğimiz kitaplar kütüphanelerine fazla gelecek ve civardaki diğer okullar ile paylaşacaklar.
Motosikletliler olarak yaşadıgımız sorunları biliyorsunuz ve bu sorunların temelinide egitim ve ögretimin eksiklinin oluşturdugunu biliyorsunuz. Üstelik yaşadıgımız sorunların hergeçen gün arttıgını çok çok iyi biliyorsunuz.Peki çözüm?
Burada çözümden kastettigimiz köklü bir çözümse bu çözüm çocukların kalemlerinden, defterlerinden, kitablarından geçiyor sizin bunlarıda bildiginizden şüphem yok..Bu nedenle gelecegimizi oluşturacak olan çocuklara yardımcı olacagınızı düşünüyorum Haydi MT
Bu resimler elimize geçmeseydi eğer, konuyla ilgili birşeyler yazmak ve size duyurmak çok kolay olurdu. Ama resimlere baktıkca kafamda anlatılmak istenen bir sürü cümle beliriyor. Neresinden başlasam hangisini yazsam karar veremiyorum.
Bir kütüphane kurmuşlar kendilerine, ve öğretmeleri aracılığıyla bizden bir istekleri var, kitap.
Hep birlikte elele vererek bu çocukların kütüphanelerini kitaplarla doldurmak yakışır bize.
Onların hayalindeki "büyükşehirde yaşayan, hepsinin evinde bilgisayar, motosikletleri olan herşeye sahip ve istedikleri herşeyi başarabilen abi ve ablalar" a yakışır bir biçimde yapalım yardımlarımızı ama.
Haydi MT,
Biz ki anlık olarak yüzlerce üyenin bir araya geldiği bir platformuz.
Biz ki aktif oalrak yaklaşık 4000 üyeye sahibiz.
İstersek, üşenmezsek eğer bu çocukları kitaba doyururuz.
Hatta ben inanıyorum ki gönderdiğimiz kitaplar kütüphanelerine fazla gelecek ve civardaki diğer okullar ile paylaşacaklar.
Motosikletliler olarak yaşadıgımız sorunları biliyorsunuz ve bu sorunların temelinide egitim ve ögretimin eksiklinin oluşturdugunu biliyorsunuz. Üstelik yaşadıgımız sorunların hergeçen gün arttıgını çok çok iyi biliyorsunuz.Peki çözüm?
Burada çözümden kastettigimiz köklü bir çözümse bu çözüm çocukların kalemlerinden, defterlerinden, kitablarından geçiyor sizin bunlarıda bildiginizden şüphem yok..Bu nedenle gelecegimizi oluşturacak olan çocuklara yardımcı olacagınızı düşünüyorum Haydi MT
Adres:
Hakan özbay
Gevrek Şehit İlimdar Yılmaz İlköğretim Okulu Sorgun/YOZGAT
hakanozbay´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bizler yozgat ili Sorgun ilçesi Gevrek Şehit İlimdar Yılmaz İlköğretim Okulu öğretmen ve öğrencileriyiz. bir köy okuluyuz. 120 öğrenci ve 12 öğretmenle hizmetteyiz. Okulumuza kurduğumuz kütüphanemize kitap yardımları bekliyoruz. Bize www.sorgungevrekio.k12.tr ve 0 354 426 11 22 adreslerinden de ulaşabilirsiniz. Öğretmen ve öğrencilerimiz adına slm ve sevgilerimizle
hakan özbay
okul müdürü
[email protected]
