[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar özgürlüğü yüreğinde hissedenlerin kalplerinin sevgi dolu olduğuna inanan bir kişi olarak,hepinizi bu kardeşlerimizi sevindirmeye,birkaç saatliğinede olsa gözlerinde mutluluğun ışıltılarını görmeye davet ediyorum.MT ailesini eğer gerçekten tanımışsam (ki bundan şüphem yok),katılımınızı bekliyorum.

Okan kardeşimizin sayesinde yetkili Cem beyle görüşüp 16 Mart pazar günü saat 14:30'da Bahçelievler Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme kurumunun bahçesinde ufak çapta bir piknik şeklinde buluşma sağlandı.Bu arada Cem beyden aldığım bilgiler ışığında bu kardeşlerimizin eşofman ve spor ayakkabısı ihtiyaçları olduğunu ayrıca renkli boya kalemi ve kırtasiye gereksinimleri bulunduğunu belirtirim.
Eşofman bedenleri : Ayakkabı No:
3 adet S 3 adet 34 1 adet 40
4 adet M 3 adet 35 1 adet 41
7 adet L 1 adet 36 2 adet 42
2 adet XXL 1 adet 38 1 adet 45
2 adet 39
Arkadaşlar ayrıca meyva suyu kek gibi şeylerde olabilir.


By ihsanhakan

Katılım :
1- Skullhunter
2- ihsanhakan
3- ümmet perkitan
4- ist.burak
5- delimavi
6- hoxy
7- erdincpolat
8- sen........?

haftaya organizasyon budur...hatırlatmak istedim beyler...ben gelemeyeceğim...gelenler için...gelemeyenlerde bi maddi şekil yapar artık...size güveniyorum...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pastayı iptalmi etsek napsak :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaaa alooooooo selçuk olum pastaları almadınmı yaaa daha sabırsızlanmaya başladım
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bilim can sıkıntısı işte :p ben gelmeden kimseye pasta yok kusura bakmayın ehuehu
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
burak abı gelsen yarın yanıma yarı yarı kırısak parayı ne dersın :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
:queen:yohhh olummmm para bi 600rr alcak para olsa hemen ama anca aynasını alır o para değmezz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şşşş hayırdır selcuk kolay gelsin kimin parasını bölüşüyorsunuz banada yoomu :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arklar nasıl dıyecem şimdi :silent: benim motor servisteydi bakıma sokmuştum akşama kadar çıkması zormuş :silent: artık motorsuz gelsem kızmazsınız heralde :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ya arklar nasıl dıyecem şimdi :silent: benim motor servisteydi bakıma sokmuştum akşama kadar çıkması zormuş :silent: artık motorsuz gelsem kızmazsınız heralde :)

acayip kızarız hatta afaroz bilem ederiz :p abi bende getirmemiştim ıslatma buluşmasına çaktırma :mrgreen: hem maksat görüşmek değil mi :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehuehu vala şansızlığın bu kadarı yani pess doğrusu neyse du bakalım akşama daha çok var umarım çıkar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahaha ondan sonra beni kesin denize atarlar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst