- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kapılma rüzgarına toz olursun ona göre :queen::queen::queen:
ne diyon len :cherry::cherry:
kapılma rüzgarına toz olursun ona göre :queen::queen::queen:
Arkadaşlar özgürlüğü yüreğinde hissedenlerin kalplerinin sevgi dolu olduğuna inanan bir kişi olarak,hepinizi bu kardeşlerimizi sevindirmeye,birkaç saatliğinede olsa gözlerinde mutluluğun ışıltılarını görmeye davet ediyorum.MT ailesini eğer gerçekten tanımışsam (ki bundan şüphem yok),katılımınızı bekliyorum.
Okan kardeşimizin sayesinde yetkili Cem beyle görüşüp 16 Mart pazar günü saat 14:30'da Bahçelievler Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme kurumunun bahçesinde ufak çapta bir piknik şeklinde buluşma sağlandı.Bu arada Cem beyden aldığım bilgiler ışığında bu kardeşlerimizin eşofman ve spor ayakkabısı ihtiyaçları olduğunu ayrıca renkli boya kalemi ve kırtasiye gereksinimleri bulunduğunu belirtirim.
Eşofman bedenleri : Ayakkabı No:
3 adet S 3 adet 34 1 adet 40
4 adet M 3 adet 35 1 adet 41
7 adet L 1 adet 36 2 adet 42
2 adet XXL 1 adet 38 1 adet 45
2 adet 39
Arkadaşlar ayrıca meyva suyu kek gibi şeylerde olabilir.
By ihsanhakan
Katılım :
1- Skullhunter
2- ihsanhakan
3- ümmet perkitan
4- ist.burak
5- delimavi
6- hoxy
7- erdincpolat
8- sen........?
selçuk canım kardeşim ne motoruu ne ıslatması :geçti bizden sen yoluna ben yoluma
![]()
pastayı iptalmi etsek napsak :cherry:
yaaa alooooooo selçuk olum pastaları almadınmı yaaa daha sabırsızlanmaya başladım
ne pastası abim :queen: Kim alıo ne alıo ne pastası cnm o paralar coktan uctu bıle :queen::queen:
ya arklar nasıl dıyecem şimdi :silent: benim motor servisteydi bakıma sokmuştum akşama kadar çıkması zormuş :silent: artık motorsuz gelsem kızmazsınız heralde![]()