- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
- Konu Yazar
- #161
topac canlan hadı 2 saat kalmıs 
kacırdım pastayı yaa ibrahim abi artık seni ziyarete geldigimde alırım pastayı solıyım smdden![]()
Yok öyle bir şey...
Gelenin bir ayrıcalığı olması lazım...
Pasta gelenindir:bounce:
ztn sen yediysen bn yemezdim ondan mrk etme yne ayrı isterdim:queen::queen:









APV41,FORRAP,HIZLICESİ2,KARMAÇOMALAK yarın sizlerle beraberler.... Hadi gösterin bakalım misafirperverliğinizi.... :wiinkk::wiinkk:
Benim haberim var:bounce:
Merak etmeyiniz... misafirperveriz:cherry:
Nerden var? ... De bi hele..... :wiinkk::wiinkk:
APV41,FORRAP,HIZLICESİ2,KARMAÇOMALAK yarın sizlerle beraberler.... Hadi gösterin bakalım misafirperverliğinizi.... :wiinkk::wiinkk:
sana kim dedi?........ :wiinkk::wiinkk:bi sen eskiksin...haberimiz var gülüm....:wiinkk: