[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
İlhan kanka bulusmalarda herkezın sana bı yumruk atma hakkı var. sırf M'inn espırılerını gectın dıye :queen:
zaten bende dayak yememek için gelmıyorum buluşmalara :D zaten buluşmaya geldiğim zaman üstüm full koruma olur bişi olmaz
ama illaki dövmek isteyen varsa fuarda dövebilir :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm az kaldı galiba :) selçuk koçum ben gelmeden kimseye pasta yok ona göre :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e hadi yokmu arttıran yokmu gelen milleeett :)
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
63
hayırlı olsun.allah kaza bela wermesin...iş çıkışı bende geliyorum yazın listeye...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulaaa selçuk koçum yaz listeye abini :)

sağol emvtec amin hepimiz dikkatlı olalım
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
hakkında hayırlısı olsun gule gule kullan bende gelıyorum=) pasta yetmez falan haber verıyım dedım:queen: ben aranıza yeni katıldım ayrıca hepınıze merhaba:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol afedrin tsk ler gel tabi ne demek artık herkese bırer kaşık pasta yeterlı olur :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş çok düşüncelisin yaa allah razı olsun senden :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
eeee az kaldı buluşmaya
ama bir karışıklık var sanırım
yarın 3 arkadaşımızın motor alma, ıslatma olayı var ama şuan için 2 kişi gözüküyoo olmaz böle o saklanan arkadaş ortaya çıksın :)
efedrin saklanma kardeşim
bak şimdi biriniz pastayı biriniz kolaları :) birinizde dansözleri getirsin :) :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Erdınc abı bız senın motoruda ıslatmadık .. Bence ıslatsak ıyı olurdu hanı cay fılan ısmarlarsan guzel olurdu
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HAHAHAHHA :):mrgreen: hadi hadi elleri görelim

efedrin bostancıdan gidiceksen buluşupta gidebiliriz :cat:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
selçuk canım kardeşim ne motoruu ne ıslatması ::) geçti bizden sen yoluna ben yoluma :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst