[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yağmur yağmazsa orda olacağım inşallah...muzlu olsunda ne olursa olsun yerim...:pmuzlu veya meyveli işte...

çikolatalı pasta varsa ben yokum..:p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
:queen:canım benim eğer atında değiştirme saati olmasaydı ever gözlerim bozuk olabilirdi ama değiştirme saati var canım benim:queen:15 dakka önce değiştirmişsin
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yağmur yağmazsa orda olacağım inşallah...muzlu olsunda ne olursa olsun yerim...:pmuzlu veya meyveli işte...

çikolatalı pasta varsa ben yokum..:p

Abi pastayı alırmıyım bılmem :queen: Belkı foruma bıle 1 ay gırmem kacarım buralardan :queen:

:queen:canım benim eğer atında değiştirme saati olmasaydı ever gözlerim bozuk olabilirdi ama değiştirme saati var canım benim:queen:15 dakka önce değiştirmişsin

Ah abım ah tutmadı dıosun :rendeer: :queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ya ne pastası be ((:) olm sen gelince pasta cila getir .. cila atarız makinelere bi işe yara bari ((((((((((((:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Dogru soluon abımya sen benı patnosa gotur Senın motorla benzın senden bende sana pasta cıla almassam 50 sekerlı cay ıcım nasıl olurmu abım :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şş ne oluyor bakım :) burak kardeşim ne hediyesi yaff :mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Selçuk ne oluyo bakim,hani listeyi güncelledinmi,iki gün kaldı topiğini canlandır bakalım katılımı takip et,arkadaşlara hatırlat devamlı,vede pastayı unutma:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
yıne gec saate kadar takılcaksanız bende gelırım 01:00 gıbı ısten cıkınca gelırım
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel gel kesın takılırlar :mrgreen:

ulen herkez pasta için geliyo haa ıslatma bahane zaten :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam yaz olm selcuk listeye kardeşimizi :cherry:

bı tabak bı kaşık daha fazladan al :)

arklar ben 9 da gelsem kızmazsınız dımı :) umarım motorda bakımdan çıkar yoksa yandık
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 kişimi benle 31 sanırım bana pasta kalmıcak :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vallaha emun abım topıcı goncelledıgın ıcın tesekkurker... Az kaldı mıllet gorsun bı :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İlhan kanka bulusmalarda herkezın sana bı yumruk atma hakkı var. sırf M'inn espırılerını gectın dıye :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst