- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
- Konu Yazar
- #101
Senin gozler bozuk abiim :queen: Orda 1 tane var :queen:
yağmur yağmazsa orda olacağım inşallah...muzlu olsunda ne olursa olsun yerim...muzlu veya meyveli işte...
çikolatalı pasta varsa ben yokum..![]()
:queen:canım benim eğer atında değiştirme saati olmasaydı ever gözlerim bozuk olabilirdi ama değiştirme saati var canım benim:queen:15 dakka önce değiştirmişsin
gel gel kesın takılırlar :mrgreen:
ulen herkez pasta için geliyo haa ıslatma bahane zaten :queen:
Selçuk ne oluyo bakim,hani listeyi güncelledinmi,iki gün kaldı topiğini canlandır bakalım katılımı takip et,arkadaşlara hatırlat devamlı,vede pastayı unutma:queen::queen::queen:
Vallaha bılemıyorum cok gec gelme yınede sen bılın :queen:
30 kişimi benle 31 sanırım bana pasta kalmıcak![]()
bunu denize atsan batmaz bu bee