- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
zaten bende dayak yememek için gelmıyorum buluşmalaraİlhan kanka bulusmalarda herkezın sana bı yumruk atma hakkı var. sırf M'inn espırılerını gectın dıye :queen:
ama illaki dövmek isteyen varsa fuarda dövebilir
zaten bende dayak yememek için gelmıyorum buluşmalaraİlhan kanka bulusmalarda herkezın sana bı yumruk atma hakkı var. sırf M'inn espırılerını gectın dıye :queen:
yine senın yuzunden topıc battı alkıslamak ıstıyorum sneı bravo
Adaş abi sen zaten yazılısın ...
sağol afedrin tsk ler gel tabi ne demek artık herkese bırer kaşık pasta yeterlı olur :queen:
HAHAHAHHA:mrgreen: hadi hadi elleri görelim
efedrin bostancıdan gidiceksen buluşupta gidebiliriz :cat: