- Katılım
- 11 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,052
mt tarihinde kendi çapımda bi ilk yapıyorum saat 8:30 mt ye msj yazıyorum
zuha..fırsat bu fırsat;;Hadiya uyanmadınızmı bak herkez işinin başına döndü uyanın mt demekten kendimi alamıyorum ve direk yatıyorum çok yorgunum 10 saat yol gelınce böle oluyo galiba Yahya Abikullağını çınlattım 2 gundur baya abi
kusurabakma:rendeer::cherry:
:mrgreen:
ersin güle güle kardeşim...:king:
ersin güle güle kardeşim...:king: